Napsat recenzi

Tento hotel nikdy více

Recenze hotelu Oásis Belorizonte Hotel Atlantico **** (Kapverdy - Sal - Santa Maria)

Hodnocení:
průměrně: 4,1/5
Vloženo:
Pobyt: září 2014
Přečteno: 1 409x
Recenze se líbila: 799 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Úroveň hotelu neodpovídá 4*, ubytování hrozné, výměna prádla 1x za 3 dny, stálý zápach z kanalizace. V jídelně i barech vás neustále obtěžují mouchy a kočky. Na zemi není dlažba, takže stoly kulhají a rozlévají se nápoje. V jídelně stále chybí nádobí. Několik lidí z našeho zájezdu dostalo průjem, který je z jejich balené vody (to jsme zjistili až poslední den).

Dobrá balená voda ve skle je schovaná pod barem. Na pláži málo lehátek a ještě spousta rozbitých. Chybí zde sprcha.

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Ubytování hrozné, zápach, klima téměř nechladila, celá chatka by zasloužila rekonstrukci.

Strava a stravování  průměrně (4,3/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,1/5)

Personál příjemný

Pláž a moře  průměrně (4,7/5)

Okolí hotelu  průměrně (3,7/5)

Celkový dojem  průměrně (4,1/5)

Moře a pláž krásné ale tento hotel již nikdy více.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 102
z 132 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Sal - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání