Tento hotel nikdy více
Recenze hotelu Oásis Belorizonte Hotel Atlantico **** (Kapverdy - Sal - Santa Maria)
Hodnocení: |
průměrně:
4,1/5
|
Autor: |
Majka |
Vloženo: |
11. 9. 2014 |
Pobyt: |
září 2014 |
Přečteno: |
1 409x |
Recenze se líbila: |
805
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Úroveň hotelu neodpovídá 4*, ubytování hrozné, výměna prádla 1x za 3 dny, stálý zápach z kanalizace. V jídelně i barech vás neustále obtěžují mouchy a kočky. Na zemi není dlažba, takže stoly kulhají a rozlévají se nápoje. V jídelně stále chybí nádobí. Několik lidí z našeho zájezdu dostalo průjem, který je z jejich balené vody (to jsme zjistili až poslední den).
Dobrá balená voda ve skle je schovaná pod barem. Na pláži málo lehátek a ještě spousta rozbitých. Chybí zde sprcha.
Ubytování
průměrně
(3,7/5)
Ubytování hrozné, zápach, klima téměř nechladila, celá chatka by zasloužila rekonstrukci.
Strava a stravování
průměrně
(4,3/5)
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,1/5)
Personál příjemný
Pláž a moře
průměrně
(4,7/5)
Okolí hotelu
průměrně
(3,7/5)
Celkový dojem
průměrně
(4,1/5)
Moře a pláž krásné ale tento hotel již nikdy více.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 102 z 133 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.