rozpačité dojmy...
Recenze hotelu Malikia Resort Abu Dabbab ***** (Egypt - Marsa Alam - Abu Dabbab)
hotel se nachází v krásné zátoce, která nemá chybu. nový majitel se zaměřil na klientelu východního bloku, čili je plný ukrajinců, poláků a čechů, což pobyt značně znepříjemňuje, jelikož uřvanost poláků a ukrajinců je známá a chamtivost čechů též ( co kdyby ten meloun už nebyl, tak si vezmu půlku plátu, i když to nesním..)...
Ubytování
hotel má svou slávu za sebou, nicméně se renovuje a např.tam, kde jsme bydleli my (pokoj 3131), byl zařízen zánovním nábytkem a neproleženou matrací s výhledem na každodenní východ slunce, celou noc jsme spali s otevřenými balk.dveřmi. aquapark se staví stále...i o 4 ráno
Strava a stravování
strašný....tak ubohý a chudý výběr jsem ještě v egyptě nezažila, odpovídá 2* hotelu !!! denné červené melouny. jídlo vesněs dobře kořeněné. jídelna malá na tak velký počet klientů, působila ušmudlaným dojmem, občas se našlo špatně umyté nádobí a špinavý ubrus.nutnost chodit na jídlo včas, jinak hrozilo, že si nemáte kam sednout či nedostanete celou nabídku, málokdy doplňovali. pití jen v jídelně do skla, jinak do kelímků.čepovat si chodil každý sám.
Vybavení, služby a personál hotelu
personál líný, otrávený..ani s bakšišem nijak zvlášť nefungovali..v 5* by je vyhodili na dlažbu okamžitě. dle delegátky to již několikrát řešili, nevím, zda úspěšně.. našli se ale i nějaké vyjímky, kteří se usmívali i bez dolarů a rádi posloužili. animátoři vynikající, denně bavili programem.na lobby baru kluci barmani milí a vstřícní.
Pláž a moře
jedním slovem nádhera !!!! jemně písčitá, moře teplé, velké vlny, na kterých se dalo řádit, boty nebyly třeba...
Okolí hotelu
poušť...
Celkový dojem
kdyby nebylo té minimální nabídky sortimentu jídla (a bylo to jako za předchozího majitele, kdy byl hotel vesměs italský a jídla mraky) a ušmudlané jídelny, tak super, vrátila bych se tam znova
z 159 recenzentů
Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.