Napsat recenzi

Po příjezdu na pokoj budete čekat a čekat

Recenze hotelu Malikia Resort Abu Dabbab ***** (Egypt - Marsa Alam - Abu Dabbab)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2024
Přečteno: 3x
Recenze se líbila: 34 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 6

Pokud přijedete do hotelu Malikia, dostanete pásku na ruku a můžete na snídani, tím je konec příjemného zážitku a pak čekáte na pokoj s tím, že bude po obědě. No má to jednu výhodu, výrazně snížit diško co běžně dávám. Asi nejlepší metoda, jak jim dát najevo , že takto,by to být nemělo.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Tak to je ještě v oblacích, stále sedíme a čekáme na pokoj

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

V pohodě

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Ok

Pláž a moře  průměrně (4,7/5)

Super

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Písek

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

3,5 z 5

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 107
z 156 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Inka: Předání pokoje - 2. 10. 2024 14:13

Sedíte na recepci a už píšete recenzi? Vy jste poprvé na dovolené? Letový řád je věcí cestovky. Hotely přidělují pokoje většinou v odpoledních hodinách. Někdo musí odjet, pak pokoj uklidit a nakonec předat dalším. Už jen to, že jste dostali pásky je vstřícný krok hotelu. Ráno chcete pokoj hned a až poletíte domů, tak ho budete chtít až do večera? A co se stále oháníte dýškem! Když ho dají všichni, je vám to stejně na nic. Ani jednou jsme při příjezdu na ubytování "dýško nebo bakšiš" nedali, až při odjezdu a jezdíme i několikrát za rok, ale ne do Egypta apod. Zatím jsme byli vždy spokojeni, žádné velké nedostatky a podle toho i odměna. Vždyť si ten personál kazí lidi sami. reagovat

Tomáš : Re: Předání pokoje - 2. 10. 2024 17:02

Díky za reakci,ale vzhledem k tomu, že jste nebyl nikdy v Egyptě, tak Vám to můžu těžko popsat. Ideální je, zaplatit si dovolenou v tomto hotelu a vidět,co jste třeba jinde nepoznal. reagovat

Inka: Předání pokoje - 3. 10. 2024 9:41

Máme již nějaké zkušenosti a píši: "...a jezdíme i několikrát za rok, ale ne do Egypta apod.", ne, že jsme v Egyptě nikdy nebyli. Teď už ne. Navštívili jsme ho od Sinaje po Marsu Alam a největší zážitek byl noční výstup na Mojžíšovu horu, ale třeba i Maroko, Emiráty a další evropské destinace a ostrovy. A pravidla pro předání pokoje při příjezdu a odjezdu platí všude, bližší informace máme v pokynech k odjezdu, které dostáváme od CK, ale i v informacích od delegáta, které nám při příletu předá. Tak ať se vám tam už jenom líbí. reagovat

Jajachka: Re: Re: Předání pokoje - 20. 11. 2024 9:16

Do tohoto hotelu jezdime opakovane,neb jsme tady vzdy maximalne spokojeni. Dostali jste pasku a hned snidane a vy si stezujete? Byly doby,kdy jsme si snidani kupovali a pasku jsme dostali az na obed. A nevadilo nam to. Ubytovaci rad je vsude ve svete stejny,od 14 h. A pokud je to drive,tak jen diky vstricnosti personalu. reagovat

zkušený cestovatel: rozsah ubytování - 4. 10. 2024 10:32

Časy pro standardní check-inn a check -out je jedno z mála, co platí téměř celosvětově a téměř stejně, často je uváděno předem. Fakt, že v mnoha destinacích mne často ubytovali dříve, je jednoznačné PLUS, ale nelze považovat za nedostatek, že ubytují až v určený čas - to by měl každý soudný člověk akceptovat ! Pravda, jistý bakšiš tomu může napomoci... ale pak by si kdejaký chytrák mohl myslet, že takto vystrnadí i předchozí hosty... ale co kdyby se to týkalo právě jeho ? reagovat

Jarda: Jak to bylo dál? - 5. 10. 2024 10:02

Čekám od autora recenze na doplnění dalších info. Díky. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání