Napsat recenzi

Už nikdy více!

Recenze hotelu Malikia Resort Abu Dabbab ***** (Egypt - Marsa Alam - Abu Dabbab)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2024
Přečteno: 6x
Recenze se líbila: 52 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Na této dovolené 30.7 - 5.8.2024 bylo pozitivní pouze moře s koraly a spoustou krásných ryb. Co se týká hotelu a hotelových služeb jednalo se o obrovské zklamání. Hotel je starý , velmi opotřebovaný, spousta věcí polo-rozbitých. Kapacitně špatně navržený - hlavní restaurace a lobby bar každý den přeplněný. Pravidelně docházeli suroviny k míchaní pití a byli nahrazovány nějakými sirupy. Kvalita jídla hrozná, všechno chutnalo stejně, nedochucené, stále se opakující, například tematické večere v daném stylu vůbec neodpovídali tamní kuchyni. Místní Egypská (arbská) kuchyně chyběla úplně (kromě chlebu ala pita a k smrti vysušeným a neochuceným koftam) . Některé animační představení nebyli v rámci ALL Inclusive a museli se zvlášť platit. Za celý pobyt mám nevyměnili ručníky a osušky. Spousta pokojů má mezi sebou zaslepené dveře, takže je slyšet každé slovo od sousedů.

Celkový dojem z hotelu je špatný a nikdy už jsem znovu nepojedeme.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Staré, opotřebované vybavení. Všude bylo vidět nekvalitní provedení....obklady upatlané od spárovačky, dveře na terasu těžko otevíratelné, ovládání od klimatizace propíchané. Pokoj nebyl čistě uklizen. Po areálu hotelu byli všude vidět kabely, hromádky sutě, na volně přístupné střeše některých budov s pokoji byl neskutečný bordel, rozbité klimatizace, odhalené kabely opět hromady sutě.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Jedním slovem "zklamání". Všechno chutná stejně. Chybí lokální kuchyně. Malý výběr jídel, který se stále opakuje. Džusy ředěné vodou. Na baru každý den došli čerstvé suroviny k míchání pití. Restaurace i lobby bar neustále přeplněn hosty, na jídlo se dělali fronty. Tématické večeře byli parodií na danou kuchyní. Seafood - na kaši rozvařené rybí filé a v těstíčku ofritované kousky tučné ryby a nějaký gumy, toť všechno....+ stále se opakující nabídka - rýže, brambory, těstoviny + kuře. Zelenina a ovoce opět každý den to samé a stylem dochutiť si sám - sůl, pepř, kurkuma, koriandr, bobkový list a kmín toť vše (olivový olej a ocet). Jablko, víno, cukrový meloun a jejich kombinace ala salát. Rajče, okurka, zelí, mrkev, chilli papričky....

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Personál ochotný a za menší úplatek se snažil. Služby odpovídají stáří hotelu - tobogány nebyli k dispozici celý den, ale pouze 4h poté je zavřeli. Mnoho služeb bylo nutné platit navíc - večerní animační program, WiFi na pokoji, čerstvé džusy a koktejly.

Pláž a moře  průměrně (4,7/5)

Podmořský život byl super. Spousta druhů ryb a korálů. Pouze škoda že pláž hotelu měla velmi velmi malý přístup do moře. Hotel měl ještě vlastní molo kde se bylo možné potápět. Ostatní většina pláže byla mělká korálová se zakázaným vstupem.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Klasický Egypt, hotel je postaven mimo město a tak všechno co je mimo areál je smetiště.

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Neodpovídá 5*. Většina klientů je z Čech, Slovenka a Polska. Němce nebo skandinávce těžko pohledat. Což je možná důvodem tak nízké úrovně.

Nikdy více.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 107
z 156 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání