Hrozny
Recenze hotelu Malikia Resort Abu Dabbab ***** (Egypt - Marsa Alam - Abu Dabbab)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Starkova Veronika |
Vloženo: | 12. 6. 2017 |
Pobyt: | červen 2017 |
Přečteno: | 970x |
Recenze se líbila: | 409 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 9 |
Strašné otřesné!!!!!Ani nevím jak mám začít hotel ,bazény,moře a potápění a počasí krásné.Ostatni strašné personální,jídlo,čistota v restauraci katastrofa,pití hrozné.Plny hotel Čechů a Poláků kteří se neumějí vůbec chovat.Personal v restauraci hrozné chování a za barem také.Jidlo maso sama šlacha,křupavka,tlusté,tuhé no prostě jídlo jak pro prasata!!!!Napoje jak nealkoholicke tak alko teplé,v malých skleničkách naředěné,piňa colada zkažené kokosové mléko,mléko naředěne vodou!!!!Zelenina a ovoce suché vyschlé.Prostě katastrofa zkazilo nám to celou dovolenou!!!!!Meli jediné štěstí že tam svítilo sluníčko a byl dobrý vstup do moře!!!!!UZ NIKDY VÍC TENTO HOTEL!!!!!!!Jeste ze aspoň ty pokoje byli čisté a čisté ručníky!!!!Večerní program hrozny vůbec žádný a když tak ubohé!!!!!
Ubytování
Hotel hezky pokoj čistý někdy.Na to že hotel je preferovan a prodáván jako 4* tak to je katastrofa a cena zájezdu vůbec neodpovídá kvalitě!!!!Ja bych hotel prodávala jako 2* hrozny!!!!!
Strava a stravování
Strašné
Vybavení, služby a personál hotelu
Fitko špinavé,služby hrozné,personal všechny bych vycházela!!!!
Pláž a moře
Pláž a moře úžasné moře nádherné
Okolí hotelu
Na úroveň hotelu krásné
Celkový dojem
Kdyby tam nebylo moře a pláž tak to můžou hned zavřít!!!!!!
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 107 z 156 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
m: absolutně špatná receze a info, je to takto - 13. 6. 2017 18:32
Pravě jsme na místě a co se týká chování personálu , tak ten nemá chybu. Tak jak se chováte k nim, oni vám vracejí. Stačí se usmát, slušně pozdravit, poděkovat, prohodit pár vět a není problém, splní vše oč je požádáte. Jídla je to dost a každý si vybere. Pokud ovšem host je čuně a neumí stolovat pak to není chyba personálu, spíše to hovoří o vychování hosta. Jako všude, je to o lidech a úctě k nim. Jsou dva způsoby prožití dovolené. Buď se rozhodnu být negáč, nebo si dovolenou užiju, Volba je na každém z nás. :) reagovat