Napsat recenzi

Hrozny

Recenze hotelu Malikia Resort Abu Dabbab ***** (Egypt - Marsa Alam - Abu Dabbab)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2017
Přečteno: 967x
Recenze se líbila: 397 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 9

Strašné otřesné!!!!!Ani nevím jak mám začít hotel ,bazény,moře a potápění a počasí krásné.Ostatni strašné personální,jídlo,čistota v restauraci katastrofa,pití hrozné.Plny hotel Čechů a Poláků kteří se neumějí vůbec chovat.Personal v restauraci hrozné chování a za barem také.Jidlo maso sama šlacha,křupavka,tlusté,tuhé no prostě jídlo jak pro prasata!!!!Napoje jak nealkoholicke tak alko teplé,v malých skleničkách naředěné,piňa colada zkažené kokosové mléko,mléko naředěne vodou!!!!Zelenina a ovoce suché vyschlé.Prostě katastrofa zkazilo nám to celou dovolenou!!!!!Meli jediné štěstí že tam svítilo sluníčko a byl dobrý vstup do moře!!!!!UZ NIKDY VÍC TENTO HOTEL!!!!!!!Jeste ze aspoň ty pokoje byli čisté a čisté ručníky!!!!Večerní program hrozny vůbec žádný a když tak ubohé!!!!!

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Hotel hezky pokoj čistý někdy.Na to že hotel je preferovan a prodáván jako 4* tak to je katastrofa a cena zájezdu vůbec neodpovídá kvalitě!!!!Ja bych hotel prodávala jako 2* hrozny!!!!!

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Strašné

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Fitko špinavé,služby hrozné,personal všechny bych vycházela!!!!

Pláž a moře  průměrně (4,7/5)

Pláž a moře úžasné moře nádherné

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Na úroveň hotelu krásné

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Kdyby tam nebylo moře a pláž tak to můžou hned zavřít!!!!!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 107
z 156 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

m: absolutně špatná receze a info, je to takto - 13. 6. 2017 18:32

Pravě jsme na místě a co se týká chování personálu , tak ten nemá chybu. Tak jak se chováte k nim, oni vám vracejí. Stačí se usmát, slušně pozdravit, poděkovat, prohodit pár vět a není problém, splní vše oč je požádáte. Jídla je to dost a každý si vybere. Pokud ovšem host je čuně a neumí stolovat pak to není chyba personálu, spíše to hovoří o vychování hosta. Jako všude, je to o lidech a úctě k nim. Jsou dva způsoby prožití dovolené. Buď se rozhodnu být negáč, nebo si dovolenou užiju, Volba je na každém z nás. :) reagovat

Veronika: Každý má svůj nazor - 13. 6. 2017 19:09

Píšete jak když jste tam snama byl nebo byla!!!! Pokud nejste náročný tak vám tento hotel stačí!!! Vůbec nevíte jaká tam za nás byla situace!!!! Nevím jestli těm jídlem co tam vaří říkáte dostatek ale pokud obden dostáváte stejné jídlo tak vad chuť přejde s už si ne vyberete!!!!!Nebyli jsme jediný kdo si u delegáta stěžoval ný kuchyni a personal!!Podivejte se ný další recenze!!!! Pokud vám tento hotel a tato dovolená vyhovuje ráj vám to přeji!!!! Js si chci dovolenou užit se vším všudy a ne ze dostanu zkazenou pina coladu,a maso kde je sama slacha a tlusté a tuhé maso.Nejsem prase ani pes abych na dovolené musela jist tohle jídlo a pít tohle pití!!!Za dovolenou jsme dali dost penez a očekávala jsem luxus a ne tohle!!!! reagovat

m: Re: Každý má svůj nazor - 13. 6. 2017 19:57

Ano, Vaše reakce přesně vystihuje pohled na svět. Momentálně snídaně vajíčka na všechny způsoby, rýže, brambory, hranolky. Maso hovězí, kuřecí, ryba. Paniny, zeleninové lečo, zelenina na páře. Zeleninové saláty, rajčata, lilek, okurky, zelí bílé, rervené. Chléb 3 druhy, bagetky, slané a sladké pečivo. Polévka kuřecí vývar, rajčatová nebo zeleninová. Dezerty koláče, dorty, dortoky. Ovoce banány, hrozno, meloun vodní nebo žlutý. Jogurty, tvaroh na sladko nebo slano. Na pláži gril, a další. Více asi nemá cenu rozepisovat, pokud hovoříte o luxusu zkuste Bali. Apropó, koupila jste si tu alespoň kávu, vodu nebo colu? Nebo jako klasický čecháček máte all inklusiv a nepustíte ani chlup? Zkuste si najít jeden díl pořadu Na stojaka Lukáš Pavlásek o chování čacháčku v zahraničí (v zahraničí je to samej debil a i to pivo maj hnusný, no hlavně mít ledvinku a ponožky v sandálech) Přeji Všem krásnou dovolenou a pohodové léto. S úsměvem a nadhledem jde vše líp :))) reagovat

Hana: Re: Každý má svůj nazor - 19. 6. 2017 17:06

Luxus - za tyhle peníze? To by jste musela sakra připlatit za luxus, za tyhle peníze je to standardní slušná dovolená, tak nevím, co jste vlastně čekala - že vás za to chování budou nisit na rukách???? HAHAHA! reagovat

Veronika: Re: Re: Každý má svůj nazor - 19. 6. 2017 22:49

Vždyť nevíte kolik jsem ta dovolenou dávala tak co tady píšete za nesmysly !!!!!Je to moje recenze tak co tady diskutujete a prudite!!!Pokud se vám tento hotel líbí tak si užijte dovolenou a můj názor nechte napokoji!!!! reagovat

Veronika: Re: Re: Každý má svůj nazor - 19. 6. 2017 22:56

Za jaké chování byla jste u toho když jsme tam byli my??? I kdybych měla tu dovolenou zadarmo jednou jsem jejich klient zákazník tak se maj podle toho chovat!!!! Ale nebudu svama o tom diskutovat a obhajovat se tu proste ten hotel by měli zavřít . Tak laskavě nepište jak kdyby jste tam snama byla a nebo psala co jsem čekala za takovou cenu když víte úplné kulový o ceně a mem chování!!!! Ne chodíte náhodou nakupovat do Kauflandu???!!! Tam se s takovými chytraky podkacam každý den!!!! reagovat

Hana: Re: Re: Re: Každý má svůj nazor - 20. 6. 2017 8:34

A díky těmto "turistům" pak máme všude v zahraničí ÚŽASNOU POVĚST!!!! že ano Potrefená husa Veronika! reagovat

Veronika: Re: Re: Re: Re: Každý má svůj nazor - 20. 6. 2017 11:19

Asi jsem potrefená Husa jak jste teď napsala!!! Ale pokud víte ho*** o tom jak to tam probíhalo když jsme tam byli my a a kolik nás dovolená vyšla tak si laskavě odpuště reagovat a psát takovéhle ho***!!!! Pokud se vám taková dovolená a chování líbilo jezdete si tam stále!!!!Ale můj názor je můj názor!!!! Přesně jen už kvůli takovým jako jste vy se k nám jako k turistům budou v cizině chovat jako k prasatum protože si to necháme líbit a dovolené jim to!!!!Ano my Češi jsme národ který se neumí chovat a když jede na dovolenou tak si mysli ze mu patří svět ale záleží to ba chování každého jedince!!!!!Takze na závěr rada pro vás pokud nevíte nic o daném člověku o jeho životě a dovolené a kolik za dovolenou zaplatil a jak se tam choval tak si raději rozmyslete jestli budete ještě někomu něco komentovat!!!!! Toto je portál na recenze na dáne hotely a ne na vase urážení a chytré slovíčka!!!!Pokud se potřebujete někde zviditelnit napište si své recenze. reagovat

Eva: Ještě že už je paní Veronika zpět... - 27. 6. 2017 21:40

...paní Veronika je vtipná :-)) jeďte příště na Mácháč :-) reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání