Neuvěřitelnĕ špatné
Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)
Hodnocení: |
průměrně:
2,8/5
|
Autor: |
Diana Marušková |
Vloženo: |
12. 8. 2024 |
Pobyt: |
srpen 2024 |
Přečteno: |
3x |
Recenze se líbila: |
47
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Unaveny vedrem jsme s kamarádkou vstoupily do téměř prázdné restaurace. Na dotaz, jestli obslouží i nás neubytované v hotelu odpověděla servírka s východním přízvukem otázkou. Po 20 min čekání (14.30 až 14 50 hod) mi na dotaz po jídle zvýšeným hlasem odpověděla, že de o 12 min a mají 45 min na vyřízení objednávky. Kdyže nám toto řekla? Dalsi poučování, tentokrat s křikem. Zaplatily jsme za 2 kofoly a v sousedním řeznictví si výborně pochoutnaly na polévkách s milou obsluhou.
Za mě: takovou drzou obsluhu, špínu v Interiéru (lustry, strop,.. ) jsem nezažila od socialismu.
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
Naštěstí jsme nebyly
Strava a stravování
průměrně
(2,6/5)
Nedočkaly jsme se
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3/5)
NEUVĚŘITELNÁ DRZOST OBSLUHY
Celkový dojem
průměrně
(2,8/5)
HRŮZA
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 55 z 123 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.