Napsat recenzi

Neuvěřitelnĕ špatné

Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2024
Přečteno: 2x
Recenze se líbila: 31 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Unaveny vedrem jsme s kamarádkou vstoupily do téměř prázdné restaurace. Na dotaz, jestli obslouží i nás neubytované v hotelu odpověděla servírka s východním přízvukem otázkou. Po 20 min čekání (14.30 až 14 50 hod) mi na dotaz po jídle zvýšeným hlasem odpověděla, že de o 12 min a mají 45 min na vyřízení objednávky. Kdyže nám toto řekla? Dalsi poučování, tentokrat s křikem. Zaplatily jsme za 2 kofoly a v sousedním řeznictví si výborně pochoutnaly na polévkách s milou obsluhou.

Za mě: takovou drzou obsluhu, špínu v Interiéru (lustry, strop,.. ) jsem nezažila od socialismu.

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Naštěstí jsme nebyly

Strava a stravování  průměrně (2,6/5)

Nedočkaly jsme se

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

NEUVĚŘITELNÁ DRZOST OBSLUHY

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

HRŮZA

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 55
z 123 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Vysočina - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání