Víkendový pobyt v Třebíči v Grand hotelu
Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)
Hodnocení: |
průměrně:
2,8/5
|
Autor: |
Lída a Petr H |
Vloženo: |
27. 11. 2022 |
Pobyt: |
listopad 2022 |
Přečteno: |
59x |
Recenze se líbila: |
98
čtenářům |
Fotografie: |
2 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Nerozumím negativním recenzím
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
Přidělený pokoj byl prostorný, čistý včetně koupelny se sprchovým koutem, vybavený pěkným a plně funkčním kvalitním nábytkem (z velké části masiv).
Strava a stravování
průměrně
(2,6/5)
Snídaně byly na standartní úrovni s včasným doplňováním, večeře servírované, s možností výběru z pěti jídel, byly vynikající.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3/5)
Velmi spokojeni jsme byli se vstřícným přístupem veškerého personálu hotelu a především velmi příjemnou obsluhou v restauraci hotelu.
Celý hotel působil velice příjemným a čistým dojmem.
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Celkový dojem
průměrně
(2,8/5)
Výborným doplňkem ke zpestření pobytu bylo bezplatné a neomezené používání bazénu s příjemně teplou vodou. Plánujeme na jaře si opět víkendový pobyt v tomto hotelu zopakovat.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 55 z 123 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Jan: Tak určitě! - 12. 2. 2023 12:36
Dvě nicneříkající fotky....co takhle foto snídaně v nadstandartní úrovni nebo večeře? A nechybí chválení personálu...samozřejmě maximální vstřícnost, velmi příjemná obsluha u večeře... Pokud si autor nespletl hotel? Spíš bych řekl klasická recenze, kterou napsal sám majitel, nebo někdo ze zaměstnanců "hotelu hrůzy", jak už je tady pár jejich "kladných" recenzí napsáno....samozřejmě ve všech hlavně chválen personál...jak jinak. Kdypak se tady objeví aspoň jedno foto té úžasné a bohaté snídaně???!!! reagovat