Grand hotel Třebíč - POZOR
Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)
Hodnocení: |
průměrně:
2,8/5
|
Autor: |
Samnite |
Vloženo: |
10. 7. 2012 |
Pobyt: |
červen 2012 |
Přečteno: |
2 213x |
Recenze se líbila: |
739
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Údajně 4* hotel, špína, zápach, v bazénu plíseň, neochotný personál. Jídlo strašné!!!
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
v hotelu je temno, z bazénu který je ve sklepě se line zápach celým hotelem, všude spousta prachu a špíny
Strava a stravování
průměrně
(2,6/5)
v restauraci nám romantickou večeři servírovali za řevu sportovního přenostu, potraviny nebyly čerstvé, když jsem jídlo vrátila neb bylo vidět, že už ho měl někdo na talíři, ani se neomluvili ani nepřinesli nové
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3/5)
vybavení je starší, pokoje nemají klimatizaci, ale ani ledničku, v koupelně utržená sprcha
v hotelu neposkytují žádné služby
personál je velmi neochotný, nenechají Vás dokonce ani objednat pití aniž by jste si nejdříve neobjednali jídlo
jediný kdo se choval ochotně a mile byly slečny na recepci
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
hotel je na náměstí, město je velmi pěkné, určitě bych si jeho krásy užila více, kdyby měl hotel nějakou úroveň
Celkový dojem
průměrně
(2,8/5)
Pokud můžu poradit, pokud pojedete do Třebíče, zvolte rozhodně jiný hotel
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 55 z 123 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
František Okáník, Sudoměřice n.Mor.: Ubytování v grand hotelu Třebíč - 27. 8. 2013 9:57
Byli jsme ubytování v tomto hotelu koncem srpna 2013 a byli jsme velmi mile překvapeni. Ochotný a vstřícný perzonál hl.avně na recepci a při obsluze, úzkostlivá čistota pokojů, chodeb, bazénu a celého hotelu, výborná kuchyně. Byli jsme zde již před 4 měsíci a rádi se sem budeme vracet. Poděkování patří celému perzonálu. Hotel velmi doporučujeme. reagovat