Neskutečné jednání obsluhy ( vrchní číšník a servírky) a ubytování
Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Hana |
Vloženo: | 16. 11. 2014 |
Pobyt: | listopad 2014 |
Přečteno: | 592x |
Recenze se líbila: | 477 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Ubytování velmi příjemné, jednání recepce dobré.
Neskutečné jednání obsluhy, hlavně vrchního číšníka
Ubytování
Ubytování v krásném prostředí, čisté a útulné.
Strava a stravování
Kvalita stravování dobrá, škoda, že nechali některé pokrmy vysušit( řízky a pstruh). Horší to už bylo s teplou zeleninou, která byla ze zeleninového ochuceného salátu lehce ohřátá.
Vybavení, služby a personál hotelu
Vybavení restaurace dobré. Obsluha strašná. Přesto, že hosté se m u s í objednávat na čas, čekali jsme první večer 1 hod. pouze na objednání. Druhý večer se situace ještě vylepšila .Objednaní jsme byli z prvého dne na 18 hod. Dostavili jsme se v 17,55 hod. V 18,00 nám sdělil pan vrchní, že v 18,00 mají skupinu, kterou musí obsloužit přednostně???
Skupina se dostavila v 18,35 hod. Přesto nám nebylo nic podáno celou 1/2 dod., ale ani jiným hostům. Měli jsme však již objednáno. Nikdo z personálu restaurace si nás, ani ostatních hostů nevšímal a čekalo se na skupinu žen, která nepřišla včas. Pokud skupinu komplet neobsloužili ( předkrm, hl. jídlo, dezert), nedostal nikdo z dalších hostů žádné jídlo.
Ve 20,15 jsme dostali předkrmy, ostatní hosté nic. Bylo to po mé stížnost na recepci. Slečně na recepci se to zdálo vtipné a smála se tomu ještě s hostem, který šel od bazénu.
Pak už nás obsluhovali průběžné do dezertu, který byl výborný, což se o jiných pokrmech nedá říci .Ve 20,45 jsme požádali o účet a dívenka nám sdělila, že vrchní nemá čas a musíme počkat. Náš známý dívence z obsluhy řekl, že pokud hned vrchní nepřijde, odejdeme bez placení a ať si to vyúčtuje s panem ředitelem, kterého u ní žádal ke stolu. Pan ředitel se sice nedostavil, ale urychleně dorazila servríka, která se velice slušně omluvila a provedla vyúčtování.
Pana vrchního, nebo co má za funkci, protože nikoho nepustil k objednávkám ani k nápojům, známkuji č. 5 *.
Je smutné, že takový personál dělá reklamu tomuto hotelu. Je to ostuda a nikdo z nás, ani já za svůj život jsme se s tak hrozným chováním k hostům ještě nesetkali..
Okolí hotelu
V centru města v pohodě.
Celkový dojem
Vzhledem ke způsobu obsluhy a kvalitě jídel ( což vždy táhne host) je náš dojem strašný.¨
Hodnocení : restaurace : 5
recepce 2¨
ubytování 1
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům | doporučuje 55 z 123 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »