Spokojenost
Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)
Hodnocení: |
průměrně:
2,8/5
|
Autor: |
Lucka |
Vloženo: |
22. 2. 2014 |
Pobyt: |
leden 2014 |
Přečteno: |
296x |
Recenze se líbila: |
480
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Nechápu, kde se berou tyto negativní recenze. S přítelem jsme hotel navštívili a byli jsme velice spokojeni!!!!
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
Pokoje byly útulné a hlavně čisté!!!!
Strava a stravování
průměrně
(2,6/5)
Na jídle jsme si moc pochutnali, nevím kde večeřeli lidé, kteří tady píšou o zkaženém a nechutném jídle.... Vše bylo čerstvé a chutné. Moc nám chutnalo, můžeme jen doporučit!
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3/5)
Personál v celém hotelu se usmívá a je velice ochotný. Každého zaměstnance, kterého jsme potkali slušně pozdravil a usmíval se.
Celkový dojem
průměrně
(2,8/5)
V hotelu se nám líbilo, maximálně jsme využívali bazén,který nemá chybu. Tento hotel můžeme jen vřele doporučit! Děkujeme za příjemný pobyt a určitě se někdy vrátíme.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 55 z 123 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
SoptikB: Nedošlo k záměně hotelu? - 6. 10. 2015 15:58
Vzhledem k tomu, že jste hotel navštívili v 2/2014 a já v 10/2015, což není tak dlouhá doba, tak nechápu, jak do října 2015 (pokud si přečtete i jiné recenze, tak tento stav je setrvalý) mohlo dojít k takovému zhoršení? Nebyli jste náhodou v jiném hotelu??? (:-(( reagovat