Jak otrávit zákazníky, aby už nikdy nepřijeli....
Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Elen |
Vloženo: | 7. 12. 2015 |
Pobyt: | prosinec 2015 |
Přečteno: | 280x |
Recenze se líbila: | 428 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Vypadá to, že v hotelu Grand v Třebíči nikdo o zákazníky nestojí. Místo romatického pobytu pro dva v tomhle hotelu (inzerovaného na internetu v rámci balíčku - 2 noci pro 2 s bohatou snídaní a večeřemi v luxusním hotelu) jsme sváděli trvalý boj o alespoň základní tříhvězdičkový standard, který někdy hraničil s dvouhvězdičkovou úrovní. Hotelové pokoje nemají lednici (jen na vyžádání a některé), nábytek je velmi skromný a textilie obstarožní, vybavení koupelny nic moc, župan vám půjčí za 100 Kč , výtah nejezdil atd....Nejhorší bylo ale stravování. První večeře byla studená, došlo k záměně jídla a každé jídlo proto donesli jindy, odmítli uvařit svařené víno (prý mají zákaz od majitele), druhá večeře - údajně romantická - byl hrozný blaf...personál nekvalifikovaný a nemotivovaný. Snídaně - nižší průměr (bílé pečivo, nefunkční opékač, jeden druh kávy, žádná zelenina, dva druhy sýra, tři uzeniny, džemy, základní cereálie...). Krátce: dost negativní zážitek.
Ubytování
Základní standard pokojů, zašlé textilie, v koupelně jen malé mýdlo a jeden standardní polštářkový šampon na celou dobu pobytu. Chyběla lednice, což v 4* hotelu je šok.
Strava a stravování
Nejhorší zážitek bylo jídlo - chudé snídaně, ale hlavně večeře, které vypadaly jako hromadně ohřívané rozvařené hotovky. Přitom obědové menu bylo docela dobré...
Vybavení, služby a personál hotelu
Nekavlifikovaný a neochotný personál s výjimkou recepčních.
Okolí hotelu
Celkový dojem
Už sem nikdy nepojedu. Město Třebíč je příjemné historicky zajímavé město, ale ubytovala bych se jinde než v hotelu Grand.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 55 z 123 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »