Boček,Sommerová 3 denní pobyt relax prosinec 2015
Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)
Hodnocení: |
průměrně:
2,8/5
|
Autor: |
Hanuš Boček a Marcela Sommerová z Písku. |
Vloženo: |
18. 12. 2015 |
Pobyt: |
prosinec 2015 |
Přečteno: |
180x |
Recenze se líbila: |
484
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
V prosinci jsme absolvovali 3 denní pobyt v hotelu Grand Třebíč k naší plné spokojenosti.Všechny služby na profesionální úrovni za příznivou cenu včetně bezplatného parkování a hotelové bazenu.Příjemná obsluha v restauraci s dobrou kuchyní. Tak nějak si představujeme dobré služby. Díky.
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
Na potřebné úrovni
Strava a stravování
průměrně
(2,6/5)
Velmi kvalitní
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3/5)
Profesionální úroveň obsluhy v restauraci a milý přístup ke klientům.
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Výhodné bezplatné parkování u hotelu za závorou, nádherné památky a pěkné náměstí.
Celkový dojem
průměrně
(2,8/5)
Často absolvujeme podobné pobyty po ČR a Grandu v Třebíči lze jen blahopřát.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 55 z 123 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro zamilované a manželské páry
- Pro rodiny s dětmi
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Honza K.: To určitě !!! - 6. 1. 2016 20:24
Klasická "domluvená " recenze. Vše "kvalitní, super, paráda, na úrovni, profesionální apod". Bez jakýchkoliv podrobností (ty se špatně vymýšlí). Ani slovo popisu jídla, večeře, snídaně, příšerném personálu, počítačově upravených fotkách, obrázky pokoje, který v hotelu vůbec není a tak dále. reagovat