Hodnocení pobytu
Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)
Hodnocení: |
průměrně:
2,8/5
|
Autor: |
Zdena a Jiří Vohnoutovi |
Vloženo: |
11. 7. 2016 |
Pobyt: |
červenec 2016 |
Přečteno: |
141x |
Recenze se líbila: |
451
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Třídenní pobyt v Grand HoteluTřebíč jsme dostali formou dárkového poukazu. Byli jsme tam v termínu 7.7. - 9.7. 2016 a mohu říci jen jedno - velice se nám tam líbilo. Ubytování, čistota pokoje, velice milé recepční i profesionální a slušný personál v restauraci. Jídlo na úrovni, takže od nás naprostá spokojenost. Parkování trochu horší, ale v rámci možností hotelu. Doporučujeme a děkujeme.
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
Čistý pěkný pokoj s výhledem na krásné náměstí, ochotné pokojské.
Strava a stravování
průměrně
(2,6/5)
Jídlo opravdu moc dobré i pěkně upravené.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3/5)
Se vším naprostá spokojenost, personál velice příjemný a ochotný.
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Výhled na historické náměstí, na druhé straně trochu špinavá řeka Jihlava, ale za to nelze vinit zaměstnance hotelu. Jinak opět výhled na Židovskou čtvrť - super.
Celkový dojem
průměrně
(2,8/5)
Moc se nám pobyt vydařil a líbil, možná, že si to někdy zopakujeme !
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 55 z 123 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Honza K.: ?? - 12. 7. 2016 15:47
To je zajímavé, že když taky někdo dá tak úžasně kladné hodnocení, vždycky nejvíce chválí personál, respektive skoro jen personál. Čím to asi bude....?? :-D reagovat