Napsat recenzi

Grand Hotel Třebíč - NEDOPORUČUJI!!!!!!!!!!!

Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: prosinec 2012
Přečteno: 4 809x
Recenze se líbila: 586 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 13

Absolutně neodpovídá 4* hotelu, nedoporučuji, pobyt 27.12.-29.12. 2012, manželský pár. Jeli jsme si odpočinout a vrátili jsme se vyčerpaní a otrávení. Ať tento hotel raději zavřou.

Ubytování  průměrně (2,9/5)

neodpovídá 4*, připlacený apartmán s vířivou vanou- o ničem, 1. večer a 2. den ráno netekla teplá voda, takže vířivku jsme příliš nevyužili, po stížnosti tekla teplá voda 2. den v poledne, špinavá a zašlá podlaha v koupelně, kromě výřivky nenajdete v apartmánu ani obyčejnou samostatnou sprchu, takže pokud si ráno chcete dát sprchu, musíte sedět nebo stát ve výřivce-nepraktické a nepohodlné, 2 umyvadla-z toho 1 neodtýká, v apartmánu není minibar, ani lednice. Z asi 20 TV programů fungují cca 4. Pavučiny v předsíni u stropu a popraskané zdi a stropy, nábytek jak z levného výprodeje. Pokoj vám nikdo během pobytu nepřijde uklidit, ani ustlat, pouze dostanete čisté ručníky. Věci běžné ve 4* hotelu (župany, jednorázové pantofle, kosmetické pomůcky, papírové ubrousky, ......)tak nic takového rozhodně nečekejte! Apartmán s výhled na řeku- dívali jsme se na hotelový personál, který chodil za hotel kouřit.........ale v noci byl pohled na řeku a na osvětlenou Židovskou čtvrť pěkný. Podivný zápach po celém hotelu-těžko určitelné- ale asi z kuchyně. Při jízdě výtahem, se díváte na špinavá okna v zadní části hotelu. Ve všech stropních světlech-v restauraci, na chodbách, ve výtahu, na pokoji jsou mrtvé mouchy a pavučiny.

Strava a stravování  průměrně (2,6/5)

Naprostá katastrofa-zaplacené jsme měli 2x snídaně a 2x večeře, snídaně: obyčejný bufet, ani celozrné pečivo nebylo, ovadlá zelenina, žádná čerstvá šťáva, nebo kvalitná džus, pouze něco jako tang rozpuštěný ve vodě. Nejhorší byly večeře: hnusné, smradlavé,hranolky na dálku páchly přepáleným olejem, zelenina ovadlá, bramborová polévka-přesolená šedivá voda a v ní brambory vařené zlvlášť asi někdy vloni v listopadu, polovina jídla studená, druhá polovina vodnatá a smradlavá, vše jsme vraceli, nepoživatelné!!!!!!!!!!!! Nedá se to vše ani popsat, kolik toho bylo......propálený ubrus v nekuřácké části restaurace je jen perlička na závěr. Pod ubrusem molton nehledejte, není tam.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Akorát personál na recepci je příjemný a ochotný.Jinak personál restaurace vypadá, že dřív zemře než Vás obslouží- 1. večer-servírka v zašedlé a pomuchlané halence s pantoflema na nohou se sotva vlekla a na naše připomínky že jídlo je nepoživatelné ani neodpověděla. 2. den- potetovaný číšník s piercingy.....ten se už ani neptal, proč odnáší plné talíře zpět do kuchyně....... Vybavení hotelu: kromě bazénu, kde nefungovali dámské sprchy a v pánských to zapáchalo jak na wc na hlavním nádraží, jsme raději žádné jiné služby nezkoušeli. Jediné plus- v bazénu byla teplá voda.

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

náměstí pěkné, Židovská čtvrť taktéž. Přímo před vstupem do recepce hotelu - po zemi se válí vajgly a krabičky od cigaret, žvýkačky........Samotnou kapitolou je parkoviště za hotelem u řeky- odpadky a zápach-kam se hrabe přístav v Neapoli..........

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Absolutně nedoporučuji! Již nikdy více, neodpovídá 4* hotelu, max 2*. Nejhorší ze všeho byly večeře. Na obědy jsme naštěstí chodili jinam. Již jsme projeli s manželem hodně hotelů v ČR i zahraničí, vždy si vybíráme 4*, nikdy mne nenapadlo číst recenze, ale po tomto zážitku začnu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 55
z 123 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Laďka: Grand Hotel Třebíč - 8. 1. 2013 19:02

souhlas, tenhle hotel je děs! reagovat

jitulka1970: Re: Grand Hotel Třebíč - 26. 3. 2013 22:19

Ačkoliv jsem "místní", naprosto souhlasím s vašimi názory! :( Bohužel, Grand Hotel (ač se tak místním názvem "honosí") absolutně nesahá žádným Grand hotelům ani po kotníky!!!! Jedním slovem: "TRAGÉDIE"!!!! P.S.: Máme tady i lepší služby a ubytování :) reagovat

Tom: Grand hotel třebíč - 27. 3. 2013 14:12

a co jako čekat v Třebíči ? :) reagovat

Stan.: Pobyt v Grandu. - 1. 5. 2013 17:32

Byli jsme v tomto hotelu ubytováni koncem dubna 2013. Z náměstí nás vítal zrezivělý neon s nápisem Grand a vybledlé a potrhané vlajky několika států. Slečny v recepci byly velice ochotné a vstřícné! Zaslouží jen chválu! Je fakt, že každá je oblečená po svém a v hotelu se čtyřma hvězdama by měly mít nějaký stejnokroj! Ubytování, čistota a vybavení pokoje, tomu bych dal dvojku. Nechápu **** bez lednice. Hotel splnil vše, co v nabídce slíbil! Protože byl náš pokoj situován na náměstí, chce to špunty do uší, protože ráno byl dost hluk. Bazén v pohodě, nemuseli jsme se o něj dělit, protože hotel v těch dnech byl prázdný. Nic jiného jsme nevyužili, tak nevím. Snídaně byly pohodové, pestré, žádná stížnost. Co se týká večeří, tak ta první byla katastrofou! Manželka, s přesoleným a přepepřeným pangasem a já s tvrdým řízkem a brambor.salátem, který se skládal hlavně z majonézy a z pár kousků něčeho jiného. Děs! Piju plzeňské a to mají jen ve třetinkách, lahvové. Čepované pouze Starobrno. Divná nabídka v Grandu ****! Romantická večeře: manželka měla předkrm hrušku s třenou nivou, ořechama a pečivem, dala tomu za 1-. Já měl mozzarellu s rajčaty. Rajčata na plátky, posypaná sušenou bazalkou a trochu sýra. Fakt umění. Neznají zelenou bazalku, ani olivový olej. Druhým chodem byl u manželky kuřecí špíz s cherry a rýžovými nudlemi a šťouchané brambory, které se s cibulkou ani neviděly, ale prý to jinak šlo. Já jsem měl vepřové maso a játra. Dalo se to sníst, ale určitě ne chválit. Palačinka po té byla celkem dobrá. Když to celé shrnu. Personálu nemáme absolutně co vytknout! Ubytování na úrovni jen tří hvězdiček! K tomu snaživému kuchaři co tam mají, by si měli sehnat ještě nějakého, který už to umí! V Třebíči jsme se bezvadně najedli jinde! Ve svém názvu si tento hotel nápis Grand ****, podle našeho názoru prostě nezaslouží! reagovat

Petra: Velké zklamání !!!!! :-((( - 31. 8. 2014 11:05

Před 6dny jsme tento hotel navštívili s tím ,že jsme skromější povahy,na dovolených tuzemských i zahraničních jezdíme zásadně do vesnic,o to víc jsme se těšili na romantiku v Grand hotelu se čtyřmi hvězdičkami,který se pyšnil honosným jménem a retušovanými fotkami,slovy jako romantický pobyt,v úžasu jsem tento pobyt zamluvila,ale realita byla jako ze scifi filmu!!!Nejsme nároční a už vůbec ne konfliktní,nepíšu nikdy žádné kritické recenze,ovšem tohle by lidi měli vědět.Když se setkáte s tímto hotelem a personálem smích vás přejde.Jsem defakto z podobného oboru,takže přístup k lidem a restauratérství je mi blízké a hodně dám na přístup a vystupování personálu.Jedinné kdo navštěvovaly hotelovou školu byly zřejmě recepční,ty byly milé a v pohodě.V restauraci na večeře přišel rádoby číšník a vyjekl kterou máme večeři první druhou????Odpovídám první- tak tady!!!!Tím nás usadil jak ve čtyřce bez větráku!Chování naprosto nulové,asi zedníky zde zaměstnávají!Pak se snažil honem honem asi už jít domů,takže nás hnal ,že jsme nestíhali dojíst polévku!O.K.brala bych to jako sek,špatný den!Ale ne!Den druhý stejná situace.Měli jsme mít večeři při svíčkách,tak úvod- běžte ke svíčkám...!Byl na Grand hotel nadčasový!!Poté co jsem slušně řekla číšníkovi,že jen ať si dá pan kuchař příště pozor na to,že ta palačinka byla studená,neřekl nic!!!!Ani omluva ani zabučení,nezájem!!!Tak to mě dostalo!Jako servírka z oboru jsem nechala i dýško,i když teď zpětně přemýšlím za co vlastně!!Opravdu vyškolený personál,majitel má zřejmě šedý zákal a nevidí jak zle lidi reagujou na dovolenou za kterou zaplatí a pak jsou velice zklamáni,měl by něco začít dělat a řešit tyto kritiky,jinak to může rovnou zavřít.Bazén s protiproudem je fajn,ale velikostně se tam vejde 10lidí a je narvaný...na hotel nechápu kde udělali soudruzi chybu!!Opravdu Kocourkov,jedinné co je hezké je okolí a památky,ovšem ubytovat se jinde,ne zde!Rada ode mě,probuďte se,přečtěte si co zákazníci píší a jakou reklamu si děláte vy na internetu,přepište Grand hotel čtyři hvězdy na pension a neklamte zákazníky na portálech,kteří své peníze můžou utratit jinde a budou spokojeni rozhodně kdekkoliv jinde než u vás!!!! reagovat

Věra: Re: Velké zklamání !!!!! :-((( - 8. 8. 2016 20:19

Pripojuji se ke komentáři, který je psaný před dvěma lety.Bohužel se od té doby vůbec nic nezměnilo. Hotel nedoporučuji!!! reagovat

Jana Kosíková: Názor - 6. 3. 2015 16:22

Nechci zde řešit, zda se někomu v hotelu Grand v Třebíči líbilo nebo ne, pouze mne zaráží, že lidé kritizují apřitom vůbec nevědí co znamená kategorizace hotelů dle počtu * , a jaká jsou kritéria pro jejich získání a udržení. reagovat

SoptikB: Re: Názor - 8. 10. 2015 8:42

Dobrý den. Nevím určitě, zda jste to vy, kdo zde opakovaně na těchto recenzích "operuje" argumentem, že my "blbí lidé" ..."kritizujeme a přitom vůbec nevíme, co znamená kategorizace hotelů dle počtu * , a jaká jsou kritéria pro jejich získání a udržení". Můžete zde tedy vysvětlit alespoň to, jaké ZÁKLADNÍ služby včetně prostředí by mělo poskytovat zařízen, které si "říká hotel"???? Osobně si totiž myslím, že jinak máte velmi špatný zrak, čich atd., pokud jste neviděla ten "kulinářský a objektový humus", který tento tzv. hotel (a je mi jedno, kolik a dle jakých kritérií má hvězdiček) za Kč 2 700,- na dva dny poskytuje!!!!! reagovat

Roman Zach - Kawulok: Výzva - zpětné vazby. - 21. 5. 2015 20:18

Dobrý den, Jmenuji se Roman Zach - Kawulok a od 1.6.2015. nastupuji do tohoto hotelu Grant jako šéfkuchař, s letitou praxí v tuzemských hotelích a vybraných restauracích. Stejně jako i v zahraničí. Dovoluji si vás pozvat na tuzemskou i zahraniční kuchyni, kterou vám velmi rád představím a předvedu, k uspokojení vašich chuťových buněk. Přijďte svou návštěvou a spokojeností podpořit název jejich hotelu. Případné názory můžete zanechat v knize spokojenosti při vstupních dveřích. Věřím, že se nám společným úsilím - všech zaměstnanců, podaří obhájit název Grant hotel. Pokud někdo budete mít potřebu nebo touhu zodpovím vaše všetečné otázky na emailu: BoVoRo@seznam.cz, popřípadě i na tel. 721287767 přímo na mou osobu. S přáním častých návratů se na vás těší celý personál hotelu, který chce být hrdý na své služby. S pozdravem celý team. reagovat

SoptikB: Re: Výzva - zpětné vazby. - 8. 10. 2015 8:55

Dobrý den pane Zach. Pokud jste to byl Vy, kdo dne1.10.2015 a především 2.10.,2015 připravoval tzv. romantickou večeři - odporná rolka z tvrdého šunkového salámu s tvarohem a jakousi čalamádou + kuřecí směs (spíše lečo s vařenými kousky kuřecího masa) se špatně uvařenou rýží (hrudky tvrdé rýže) a opět oblíbená "čalamáda" - tak Vás nebo toho, kdo tento fujtajbl připravil, patří, stejně jako se to dělalo dříve, uvázat na týden na Karlově náměstí na tzv. pranýř a denně přidat několik "bičování" s povinností sníst několik porcí tohoto svinstva! Snad by to pomohlo. A jako bonus, bych tam uvázal i ty, kteří za tento stav jako vlastníci nebo vedoucí jsou zodpovědni!!!!!!! reagovat

Roman Zach- Kawulok: Re: Re: Výzva - zpětné vazby. - 8. 10. 2015 10:47

Dobrý den, velice se vám i ostatním omlouvám ale již odpočátku měsíce Srpna letošního roku nepracuji na Hotelu v Třebíči a již, NESPOLUPRACUJI s tímto zařízením. Chápu vaše rozhořčení a je mi líto že máte takovou zkušenost. Popřípadě jsem vám k dispozici na telefonu:721287767. Osamostatnil jsem se a otevřel své zařízení. Děkuji za pochopení. S pozdravem a přáním všeho nejhezčího do budoucna Roman Zach- Kawulok. reagovat

jan krul: zklamání - 27. 9. 2016 7:26

já Hotel kdysi otevíral/hotel Slavia / patřil mezi lepší hotely Třebíče. Pracovala tam prima parta číšníků. Ale dneska je z toho super hotel a obsluha prostě katastrofa,viditelně jsem obtěžoval . Tak nevím ,takový reprezentační podnik by měl být na úrovni . Je to smutný ,ale až budu projíždět Třebíčí tak Grand už ne, raději si zajdu na pivo na Starou poštu...tak se mějte a všichni co kritizujete Grand nezapomeňte ,že Třebíč není jenom Grand ,ale má i jiná kouzelná místa ....tak čau Honza reagovat

Mirka Skálová: Re: zklamání - 2. 11. 2016 10:40

nedávno jsem byla služebně v Třebíč, domnívala jsem se, že se ve Slávii aspoň slušně najím.Byla to naprostá hrůza. ne zrovna voňavé maso, nedovařené brambory, nezájem personálu. Do Slávie již nikdy!!! reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Vysočina - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání