Napsat recenzi

Návrat do hluboké totality

Recenze hotelu Hotel Bílá Strž (Česko - Plzeňský kraj - Hamry)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2012
Přečteno: 820x
Recenze se líbila: 642 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 10

Příšerný nepořádek vyvážil pouze božský klid a nádherná okolní příroda.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Nevěřili jsme vlastním očím,že někdo v dnešní době může inzerovat a vychvalovat takovéto ubytování.

Nábytek asi z 60.let,roztrhané přikrývky,prach,na podlaze,na skříních,za postelemi

nebylo uklízeno nejméně rok.Jediná výhoda jsou plastová okna,ale při otevření neuvěři-telně zaprášená.

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Servírovaná snídaně-ne příliš čerstvé pečivo-každý den stejná.

Nádobí posbírané z bývalých rekreací ROH,otlučené,každý kousek jiný

Večeře-.jedině ty byly ucházející.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Služby-žádné

Personál-servírky-milé,ochotné

vedoucí-dobře vaří,ale přehnaně aktivní

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Neupravené

Terasa-prohnilá prkna /nebezpečí úrazu/

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Špatný.Za takovéto peníze seženete na Šumavě ubytování luxusní.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 10
z 14 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Daniel Liebermann: Nebylo uklizeno rok? - 8. 8. 2012 0:26

Paní či pane anonymní. To, že na hotelu nebylo uklízeno cituji: "nejméně rok" ... no tak to snad ani nemá cenu komentovat. A nebo naopak - s kým jste prosím onen prohřešek konzultoval? A jak vůbec reagovali ostatní hosté? Všichni (spolu s Vámi) z rok neuklizeného objektu odjeli? Ano, nábytek není nejnovější. S tím nezbývá než souhlasit. Jednak je to dáno skutečností, že objekt je v nájmu a tak se investice na obměnu vybavení negenerují tak rychle, jako kdyby provozovatelé byli i majiteli v jedné osobě. Druhou stránkou věci je to, že podnik není Hotel, jak si mnozí myslí. Je to spíše penzion - ideální místo pro turisty, jenž přijeli poznávat tento kout Šumavy. Váš další velký omyl je, že nádobí je posbírané z bývalých rekreačních objektů ROH. Jenže chyba lávky. Ony originální talíře či příbory (z nichž se Vám patrně dostal některý do ruky) jsou zcela původní. Ale samo dobové logo ROH, byť někoho může dráždit, neznamená, že si na jídle samotném pochutnáte méně, než kdyby se jednalo o míšenský porcelán. Jde jen o ten pocit spojený s konzumací. Je pravda, že pokud chcete Hotel a skutečné hotelové služby, pak musíte navštívit skutečné hotely... reagovat

Nespokojený rekreant: Re: Nebylo uklizeno rok? - 8. 8. 2012 9:37

Bylo myšleno úklid za postelemi a na skříních.Můžete se sám přesvědčit. reagovat

Jarmila Strolená: Anonym? - 8. 8. 2012 15:35

Vážený pane Nespokojený rekreante, po přečtení Vaší recenze mi nezbývá než reagovat, neboť já ve svých 25 letech bych se zachovala zcela jinak. Pokud by mi něco vadilo, zašla bych za obsluhujícím personálem, který by zajisté záležitosti, které Vám vadí rád vyřešil, to se ovšem nestalo. Napsat recenzi až po skončení rekreace a ještě ke všemu jako anonym se rovná vskutku podivným praktikám, kdy se člověk stydí za svůj názor. Pak jen doufám, že právě Vy jste se se mnou neloučil s úsměvem na rtech, stejně jako mnoho našich spokojených rekreantů. Za celý personál přeji hezký den. Servírka hotelu, což pro Vás zajisté nebude anonymní :) reagovat

Pavlína B.: Hodnocení dovolené, pobytu a služeb - 16. 8. 2012 20:25

Dovolená na Šumavě v hotelu Bílá Strž mě velice nadchla a odjížděla jsem velmi příjemně naladěná, odpočinutá a s pocitem příjemného hýčkání ze strany provozovatelů a zaměstnanců. Nečekala jsem luxus, ale jak jsem již zmínila velmi mile mě překvapil rodinný a milý přístup zaměstnanců k nám hostům. Přijeli jsme za krásami Šumavy a příjemným bonusem byla i laskavá péče hotelu. Ubytování bylo příjemné, měli jsme dvojpokoj pro tři lidi, celkem prostorný, vybavení skromné, Využili jsme i polopenzi (snídaně a večeře). Snídaně byly dostačující a klasické (čaj, pečivo, šunka, sýr, salám, vejce, máslo, med, džem, vánočka atd.) a večeře velmi chutné, poctivá domácí kuchyně o třech chodech (polévka, hlavní jídlo - typická česká kuchyně a moučník, či zmrzlina) opět dostačující. Tento rodinný penzion rozhodně budu doporučovat a dost možná s rodinou tuto dovolenou zopakujeme. reagovat

Petr C.: Spokojení hosté - 26. 8. 2012 12:46

Jelikož má každý právo na názor, dovolím si pár slov k tématu. Ano, je vidět, že je to v pronájmu. Okolí by si jistě zasloužilo větší pozornost. A vnitřní prostory „nevoní“ Savem. Nicméně, že bych se musel bát stoupnout bosou nohou na podlahu, tak to tedy ne. A nebude to otrlostí. Dojde-li toaletní papír nebo ručník, prostě o to požádám a světe div se, dostávám jej doslova během pár vteřin. Částka za ubytování je k diskuzi, protože pokud je argumentováno jiným ubytovacím zařízením, nic nebrání tomu, prožít dovolenou tam. Na druhou stranu já i ostatní z naší rodiny jsme si velmi považovali až rodinného přístupu, který nám maximálně vyhovoval. Neskutečná ochota, vynikající obsluha, výborná kuchyň, dobrá nálada (velmi zásadní parametr) a dalo by se pokračovat. Ohledně snídaní – pokud chcete plnohodnotné stravování s bohatým výběrem typu Kanárské ostrovy, musíte si podstatně připlatit a změnit destinaci. Ve vztahu k ceně a typu vybraného ubytování mám spíše pocit, že se jedná o nadstandard. Zažil jsem daleko prostší snídaně a za větší peníz. Zkrátka taková dovolená, navíc s bonusem okolní přírody je přesně to, co jsme očekávali a co nám vyhovovalo dokonce natolik, že jsme si pobyt o týden prodloužili. Jak vidno, není člověk ten, aby se zavděčil všem. Každý jsme jiný a vnímáme rozdílně. Nebuďte zapšklí, příště lépe vybírejte vzhledem k nárokům a mějte se hezky. Tímto příspěvkem také zdravím „Bílou strž“ a ještě jednou děkuji za péči. reagovat

Daniel Liebermann: Re: Spokojení hosté - 26. 8. 2012 12:59

Děkuji. Děkuji za všechny "z Bílé Strže". A přeji pěknou neděli. Že to nikde není bezchybné, resp. že všude by se "něco našlo", je jasné. Ale důležité je, jak se k případnému problému postaví provozovatel - potažmo personál. A tady bych s čistým svědomím mohl říct, že se v rámci možností každému snažíme maximálně vyhovět. Ovšem přijde-li někdo s kritikou týden či čtrnáct dnů po svém odjezdu... Ještě jednou všem pěkný den! reagovat

Jakub Valušek: Upozornění - 30. 7. 2013 17:55

"Nespokojený rekreant" ale není zdaleka jediný, kdo má problém s čistotou a základy hygieny ve Vašem hotelu nehotelu. A ještě by mě zajímalo, jakým právem tedy užíváte název "hotel", když hotel - jak sami tvrdíte - nejste. Jakub Valušek reagovat

Daniel Liebermann: Re: Upozornění - 30. 7. 2013 18:15

Jak jest psáno na našich internetových stránkách - nejsme hotel. Jedná se o pojmenování, které si nemovitost nese již z let minulých. Navíc nájemcům domu nepřísluší právo rozhodovat o jeho názvu takovém... Pokud jde o to, Jakube, že máte (či jste měl) problém se základy hygieny, dovolím si požádat o bližší specifikaci tohoto problému. Přejeme pěkný den. reagovat

lenka zelinková: nový majitel - 17. 8. 2014 9:11

V tomto hotelu je teď nový majitel ktery to tam udržuje a vaří dobrá jídla.Pokoje jsou čisté a nezaprašené.Okolí hotelu je celkově dobré někdy zahouká vlak a sem tam projede auto.Mě se tento hotel líbí. reagovat

v.: Re: nový majitel - 17. 8. 2014 19:11

Je jedině dobře,že hotel převzal někdo jiný a věnuje se jeho provozu.Chtěli jsme se podívat na webové stránky hotelu,ale bohužel jsme je nenašli.Mohli byste je zveřejnit? reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Plzeňský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání