Retro dovolená
Recenze hotelu Hotel Bílá Strž (Česko - Plzeňský kraj - Hamry)
Hodnocení: |
průměrně:
3,7/5
|
Autor: |
Horník |
Vloženo: |
10. 7. 2012 |
Pobyt: |
červenec 2012 |
Přečteno: |
495x |
Recenze se líbila: |
566
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
5 |
Přívětivá obsluha, vybavení pokojů nábytkem z let možná i sedmdesátých, talíře také pravděpodobně z těchto předrevolučních let, příbory některé i s nápisem ROH.
Ubytování
průměrně
(3,1/5)
Ubytování ve dvou, tří a čtyřlůžkových pokojích vybavených nábytkem předrevolučním, ve vyšších patrech málo tekoucí voda (večer vlažná), čistota nic moc - pavučiny nejen za postelí. Plus - plastová okna. Okolí hotelu příliš neupravené.
Strava a stravování
průměrně
(3,9/5)
Jídelní lístek na celý týden - neexistuje. Snídaně není formou bufetu, ale příděl - trojúhelníček sýra, máslo, džem, někdy párek, někdy vajíčko (na tvrdo, volské oko). Pečivo - nebylo příliš čerstvé. O zeleninu a ovoce člověk nezavadil. Večeře - lepší než snídaně (polévka, hlavní jídlo, dezert) - není výběr z několika jídel, pouze jedno jídlo.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,6/5)
Celkem ochotný personál, ale nevyváží to stravování a ubytování.
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Příliš neudržováno. Co se týče přírody, výletů atd., tak to bylo super. Příště určitě jiné ubytování v této lokalitě.
Celkový dojem
průměrně
(3,7/5)
Uveden v názvu - retro dovolená.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 10 z 14 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Nespokojený rekreant: Retro dovolená - 8. 8. 2012 12:29
Naprosto s Vámi souhlasím. Příroda krásná,ale ubytování a služby dost hrozné.Z vlastní zkušenosti víme,že za 550 Kč za den /což není zrovna málo/, je dovolená komfortní. Ale podle ohlasu pana Liebermana ,který reagoval na naší recenzi,je asi vše v nejlepším pořádku. /Prý jsme asi zvyklí jíst na míšeňském porcelánu/ reagovatD. Liebermann: Re: Retro dovolená - 31. 7. 2013 10:05
Ale kdeže. Nikde jsem přeci nepsal, že je "vše v pořádku". Naopak. Psal jsem, že pokud něco v pořádku není (a nepopírám, že se to stát může), je potřeba na to předně upozornit personál a celou věc okamžitě řešit na místě samém. A jaká je skutečnost? Podívejte se na kritické příspěvky na tomto webu - téměř nikdo neuvedl své jméno. Nikdo nenapsal, že by nedostatky řešil s personálem. Nikdo nenapsal, že ubytování bylo natolik zoufalé, že byl nucen dovolenou zrušit. Nic takového. Jak potom můžeme odhalené nedostatky s klienty řešit, dozvíme-li se o nich náhodně někde na webu... reagovat