Dovolená hrůzy
Recenze hotelu Hotel Bílá Strž (Česko - Plzeňský kraj - Hamry)
Hodnocení: |
průměrně:
3,7/5
|
Autor: |
Kvikviček |
Vloženo: |
28. 7. 2013 |
Pobyt: |
září 2012 |
Přečteno: |
343x |
Recenze se líbila: |
447
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Neuklizené pokoje ,jídlo strašné, vaří umolousaná osoba ( servírka kuchařka a uklízečka v jedné osobě) dva dny jsme měli střevní potíže. Jediné pozitivní je krásná příroda,ale ta to nevyváží.
Ubytování
průměrně
(3,1/5)
Nepořádek špína v koupelně
Strava a stravování
průměrně
(3,9/5)
hrozné
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,6/5)
Děs a hrůza
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Hezký výhled, krásná příroda
Celkový dojem
průměrně
(3,7/5)
nevydařená dovolená
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 10 z 14 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Daniel Liebermann: ... co dodat? - 30. 7. 2013 18:39
Zveřejnit na sklonku července 2013 Vaše negativní zjištění stran ubytování ze září 2012 - tedy téměř po roce - mi nedává příliš prostoru pro věcnou reakci. Proto obecně doporučení nejen pro Vás a naše ubytovací zařízení, ale pro všechny ubytované kdekoli - pokud zjistíte jakékoli pochybení ze strany personálu, řešte jej prosím na místě samém a to nejlépe ihned. Jen tak se můžete dožadovat adekvátní reakce. Nikoli v diskuzním fóru na internetu a ještě po téměř roce. A až tehdy, když nikdo z personálu nebude jevit ochotu jakkoli Vám vyjít vstříc a problém vyřešit, pak ukončete rekreaci, nechejte si vrátit své peníze a zde, na veřejném místě informujte ostatní, co se Vám přihodilo... Přeji pěkný den. reagovat