Pohroma
Recenze hotelu Hotel Džbán (Česko - Moravskoslezský kraj - Karlova Studánka)
Hodnocení: |
průměrně:
3,7/5
|
Autor: |
Petr |
Vloženo: |
15. 7. 2016 |
Pobyt: |
červenec 2016 |
Přečteno: |
159x |
Recenze se líbila: |
428
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Dovolena v tomto hotelu byla pro nás hrůza. Pokoje v kterých si nemáte ani na co sednout natož, pořádně postavit, okna která nejdou otevřít a ani není přes ně vidět ven. Personál neochotný, kuchyně nespolehlivá, objednáte si něco a přinesou něco úplně jiného. Opravdu už nikdy více tento hotel. Byl to jeden velký omyl. Upozornění pro ty co se tam chystají, trvejte pouze na pokojích ve druhém patře, jsou za stejnou cenu jako ostatní, ale o několik kategorií lepší.
Ubytování
průměrně
(3,8/5)
Děs
Strava a stravování
průměrně
(3,8/5)
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,9/5)
neochota
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(4,3/5)
letní dovolená
Okolí hotelu
průměrně
(4,6/5)
Václavák.....všude spousta lidí, mačkanice v autobusu na Ovčárnu.....
Celkový dojem
průměrně
(3,7/5)
Katastrofa
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 25 z 40 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.