Napsat recenzi

spokojení moraváci

Recenze hotelu Hotel Morris (Česko - Liberecký kraj - Nový Bor)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: září 2023
Přečteno: 2x
Recenze se líbila: 98 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Byli jsme zde první týden v září 2023. Paní na recepci usměvavá, nabídla hned přípitek. Seznámila nás s organizací a zodpověděla všechny mé dotazy.

Ubytování  průměrně (4/5)

Pokoj krásný, čistý.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

spokojenost

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

Jediné co by mohli zlepšit je, podávání večeří. Když napíšou od 17-21hod tak to má být od 17 a ne v 18hod. říci "už to bude, už se vaří". Často jsme čekali i hodinu a nalívali se z nudy pitím. Ale jídlo můžu jen pochválit. A také chválím servírky, ty běhaly a snažily se. Celkově jsme byli moc spokojeni. Díky.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 27
z 42 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání