Sklamanie
Recenze hotelu Hotel Morris (Česko - Liberecký kraj - Nový Bor)
Hodnocení: |
průměrně:
3,6/5
|
Autor: |
Nikky |
Vloženo: |
4. 7. 2021 |
Pobyt: |
červenec 2021 |
Přečteno: |
73x |
Recenze se líbila: |
178
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Personal ok snazili sa ale kvalita jedla nic moc.. vlas v jedle, sucha ryze...srazene livance... Snidane nic moc.. :( Nespokojnost ....
Najviac ma nahnevala ale masaz .. :( 800kc za jednu a uplna katastrofa....uplny lajk a ziadny profesionaly maser...hroza :(
Nedoporucuji
Ubytování
průměrně
(4/5)
Prach na izbe
Strava a stravování
průměrně
(4/5)
Nic moc
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
Nefungovali zastrcky
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Vsetko skrachovale
Celkový dojem
průměrně
(3,6/5)
prst dole
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 27 z 42 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.