Naprostá spokojenost
Recenze hotelu Hotel Adam *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)
Hodnocení: |
průměrně:
3,8/5
|
Autor: |
Lada |
Vloženo: |
30. 9. 2022 |
Pobyt: |
září 2022 |
Přečteno: |
45x |
Recenze se líbila: |
130
čtenářům |
Fotografie: |
1 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
-
Bazén kdykoliv k dispozici
Byly jsme s kamarádkou maximálně spokojene se všemi službami, které hotel Adam nabízí.
Ubytování
průměrně
(3,8/5)
Na úrovni, vše fungují a vše čisté.
Strava a stravování
průměrně
(3,8/5)
Vynikají, výborná kuchyně, perfektní obsluha.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,7/5)
Možnost využití byzenu, virivky i sauny - 100% spokojenost.
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(4,5/5)
Snih ještě nebyl, nemáme zkusenost
Okolí hotelu
průměrně
(4,8/5)
Nadherne procházky v okolí hotelu.
Celkový dojem
průměrně
(3,8/5)
Vřele doporučuji tento hotel, maximální spokojenost
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 22 z 33 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.