Naprostá spokojenost
Recenze hotelu Hotel Adam ***** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)
Hodnocení: |
průměrně:
3,8/5
|
Autor: |
Pepa a Míša M |
Vloženo: |
7. 9. 2022 |
Pobyt: |
září 2022 |
Přečteno: |
25x |
Recenze se líbila: |
138
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Výborná poloha hotelu, výborné jídlo, perfektní personál čisté pokoje horského stylu. Nesedime u televize jsme v horách. Krásný, teplý, čistý bazén.
Ubytování
průměrně
(3,8/5)
Horský styl _ spokojenost
Strava a stravování
průměrně
(3,8/5)
Výborné jídlo, každý si najde co má rád , Krásné čisté prostředí, stoly hned uklízí milý, krásný číšník. A pomáhá mu provozní Jana - velice milá paní.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,7/5)
Hodnocení personálu na jedničku, recepční p. Dáša velice schopná , spolehlivá na čem se domluvíme to zařídí. Provozní p. Jana úžasná manažerka, která povznesla hotel na lepší úroveň . V restauraci je novy číšník, šikovný, ochotný - je vidět, že má rád svoji práci. Moc děkujeme všem za krásný pobyt, rádi se vrátíme.
Okolí hotelu
průměrně
(4,8/5)
Nádherná příroda.
Celkový dojem
průměrně
(3,8/5)
Bez chyby.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 22 z 33 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
- Pro zamilované a manželské páry
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.