Hotel Adam
Recenze hotelu Hotel Adam ***** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)
Hodnocení: |
průměrně:
3,8/5
|
Autor: |
Yana |
Vloženo: |
2. 5. 2022 |
Pobyt: |
květen 2022 |
Přečteno: |
96x |
Recenze se líbila: |
126
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Hotel
Ubytování
průměrně
(3,8/5)
Na foto všechno vypadá super, a když jsme přijeli tak ten pokoj byl ošuntely. Vůbec nevypadá na 4 hvězdy . Strašný hluk , všechno bylo slyšet . V 07:30 rána nějaký blbec zapnul hudbu a už spát se nepodařilo.
Strava a stravování
průměrně
(3,8/5)
Snídaně moc slabé
Večeře musíš vždycky hlásit , i když budeš mimo hotelu cely den, musíš běhat na recepce jinak dosnateš stravu číslo 1 a konec.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,7/5)
Číšníky byli moc milí , a paní na recepci byla nějaká nespokojena a zla
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(4,5/5)
Okolí hotelu
průměrně
(4,8/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,8/5)
Hotel nedoporučuji
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 22 z 33 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.