Napsat recenzi

Hotel Nadja Primorsko

Recenze hotelu Nadia Hotel *** (Bulharsko - Primorsko - Primorsko)

Hodnocení:
průměrně: 3,9/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2022
Přečteno: 119x
Recenze se líbila: 125 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Dobrý den,

celkové hodnocení hotelu bylo dobré, bohužel hned první ráno při snídani jsme měli první nepříjemnou zkušenost s číšníkem.

Kamarádka šla na kávu, posadila se ke stole, přičemž si k ní přisedli jiní lidé na snídani, přiletěl čísník a začal na ní řvát že nemá blokovat stůl a to velice nevhodným způsobem, všichni z restaurace se otáčeli a nechápali co vlastně se děje.(další den už kamarádka raději chodila ráno do kavárny jinam).

Další den jsme přišli z pláže, v ruce kelímek od kávy(prázdný) opět řev a absolutně nevhodná reakce, tak nějak jsme pochopili že se k bazénu nesní nosit nic zakoupeno jinde.

Nebyla to poslední negativní zkušenost, která se tohoto číšníka týkala.

Navíc jsme nebyli jediní, minimálně tři hosté se k nám přidali s tím že toto nezažili.

Tento hotel bych již nenavšívila a to jen díky číšníkovi, jiný personál byl milý, příjemný, vstřícný.

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Ubytování bylo v pořádku.

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

V hotelu jsme meli jen snidane, kazdy den to same. Velmi skromne snidane.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Personál byl v pohodě až na pana čisnika, ktery byl neprijemny se vsim mel problem viz recenze vyse.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Moře krásné a čisté.

Okolí hotelu  průměrně (3,5/5)

Vecer ožívá lunapark kousek od hotelu :)

Celkový dojem  průměrně (3,9/5)

Do Primorska se ráda vrátím, do hotelu Nadja už ne.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 19
z 28 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Primorsko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání