Hotel Nadja Primorsko
Recenze hotelu Nadia Hotel *** (Bulharsko - Primorsko - Primorsko)
Hodnocení: |
průměrně:
3,9/5
|
Autor: |
Danmart |
Vloženo: |
4. 8. 2021 |
Pobyt: |
červenec 2021 |
Přečteno: |
140x |
Recenze se líbila: |
173
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Milé překvapení...až na chybějící klimatizaci
Ubytování
průměrně
(3,4/5)
Ubytování na úrovni, čisto, ale klimatizace v pokojích zvlášť na slunečnou stranu opravdu citelně chybí...
Strava a stravování
průměrně
(3,9/5)
Snídaně- stále stejný výběr, zaplacená večeře v hotelu Jeravi bezkonkureční
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
Vybavení hotelu jednoduché, čisté. Personál příjemný.
Pláž a moře
průměrně
(4,3/5)
Pláž čistá, plno mušliček, bez nedopalků, s QR kodem *** lehátka a slunečníky zdarma, moře čisté kromě jednoho dne, kdy bylo trochu chaluh...přírodě neporučíš:-)
Okolí hotelu
průměrně
(3,5/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,9/5)
I když jsme do Bulharska jeli s určitými obavami, co se hlavně čistoty týče, byli jsme mile překvapeni, nedá se srovnat s úrovní před 6 lety....takže by jsme jeli s klidem zase:-)
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 19 z 28 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.