Zklamaní
Recenze hotelu Nadia Hotel *** (Bulharsko - Primorsko - Primorsko)
Hodnocení: |
průměrně:
3,9/5
|
Autor: |
Belf |
Vloženo: |
21. 7. 2018 |
Pobyt: |
červenec 2018 |
Přečteno: |
335x |
Recenze se líbila: |
289
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
V Primorsku jsme už byli 3 a tentokrát teda zklamaní na hotelu je WiFi pouze v recepci což není tak hrozné ale na pokojích je zákaz používání el. spotřebičů a nejsou volné zásuvky jinak Hotel je čistý a je tu špatný signál na telefon.
Ubytování
průměrně
(3,4/5)
Pokoj byl čistý ale chyběli zásuvky a WiFi
Strava a stravování
průměrně
(3,9/5)
Jídlo bylo dobré ve formě bufetu
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
Vybavení hotelu pro mne nedostačující
Pláž a moře
průměrně
(4,3/5)
Okolí hotelu
průměrně
(3,5/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,9/5)
Užil jsem si když jsem nebyl na hotelu a byl problém mít nabytý mobil šlo to pouze na recepci
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 19 z 28 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.