Hotel Nadja
Recenze hotelu Nadia Hotel *** (Bulharsko - Primorsko - Primorsko)
Hodnocení: |
průměrně:
3,9/5
|
Autor: |
Marián |
Vloženo: |
4. 10. 2024 |
Pobyt: |
červenec 2024 |
Přečteno: |
3x |
Recenze se líbila: |
33
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Přečet jsem si předchozí recenze, ale zdá se mi, že tito lide, byli v jiném hotelu. Moje zkušenost je úplně opačná. Nevím, co tito lidé na snídani očekávají, ale bylo tam vše co k snídaní patří, je pravdou že humry se tam nepodávají, ale pokud doma je po ránu jíte tak musíte do 6* hotelu, ale to je asi jiná cenová skupina. Co se týče personálu počínaje recepčním končeje číšníkem plná spokojenost. Je otázka, jestli to nebylo jinak, nevěřím, že by si personál dovolil na hosty křičet nebo být na ně sprostý. Shrnutí moje je, že jsem se ta cítil jako na krásné spokojené dovolené.
Ubytování
průměrně
(3,4/5)
Každý den byl úkllid, spokojenost
Strava a stravování
průměrně
(3,9/5)
Dobré
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
Výborné
Pláž a moře
průměrně
(4,3/5)
Krása
Okolí hotelu
průměrně
(3,5/5)
Velká spokojenost, mnoho možnosti;
Celkový dojem
průměrně
(3,9/5)
Prfektní
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 19 z 28 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro zamilované a manželské páry
- Pro rodiny s dětmi
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.