Dovolená
Recenze hotelu Aloha Beach Hotel & Restaurant *** (Albánie - Saranda (Sarandë) - Saranda)
Hodnocení: |
průměrně:
3,6/5
|
Autor: |
Sutor |
Vloženo: |
6. 7. 2019 |
Pobyt: |
červen 2019 |
Přečteno: |
87x |
Recenze se líbila: |
301
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Hotel mimo centrum a pokud by nebylo přehnaně hlasité hudby na pláži i klidný.
Ubytování
průměrně
(4/5)
Čisté, ručníky každý den. Jen koupelna pro trpaslíky (alespoň tedy u našeho pokoje)
Strava a stravování
průměrně
(3,5/5)
strava švédské stoly tomu bohužel odpovídá. Takže vše studené mimo večerní polévky a výběr jen s několika salátů Hlavní chod servírovaný, jednotný a nikdy nevíte čím vás překvapí. První den nebyl ani servírovaný chod. Jednou bylo jako nápoj pivo jinak voda a v poslední den zákusek, ale to už část hostů opustila restauraci, protože nic nečekala.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,1/5)
Celkem se nedá nic vytknout
Pláž a moře
průměrně
(3,8/5)
čistá jen asi nevhodné pro neplavce. Kousek od břehu kameny velikosti dětské hlavy
Okolí hotelu
průměrně
(3,2/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,6/5)
Již bych tam nejel. Když tak někde do Ksamilu. Tam si to pochvalovali včetně pláže.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 6 z 12 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.