Napsat recenzi

Helena

Recenze hotelu Aloha Beach Hotel & Restaurant *** (Albánie - Saranda (Sarandë) - Saranda)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2019
Přečteno: 175x
Recenze se líbila: 333 čtenářům
Fotografie: 11
Videa: 0
Komentáře: 1
  • místnost zvenku místnost zvenku
  • "sprchový kout|" "sprchový kout|"
  • "Sprchový kout" "Sprchový kout"
  • plná skříňka plná skříňka
  • zaplněná polička ve skříni zaplněná polička ve skříni
  • jediná možnost sušení plavek a osušky na háčku a sprchové hlavici jediná možnost sušení plavek a osušky na háčku a sprchové hlavici
  • jednolůžkový pokoj hotelu **** jednolůžkový pokoj hotelu ****
  • foto od dveří foto od dveří
  • foto od "koupelny" foto od "koupelny"
  • jediné "okno" - pokoj bez denního světla jediné "okno" - pokoj bez denního světla
  • "lednička" "lednička"

nejhorší dovolená

Ubytování  průměrně (4/5)

katastrofa

Hotel je zařazen a vydáván jako hotel ****. , bydlela jsem v jednolůžkovém pokoji.

V místnosti v přízemí hned vedle vchodu - pohyb všech hostů hotelu okolo okénka, velikosti necelých 9 m2 (přesné rozměry mám k dispozici) vydávané jako jednolůžkový pokoj nebylo přímé denní světlo, pouze úzké okénko u stropu trvale zakryté závěsem - viz foto. Bylo tak vysoko, že závěs ani nešlo posunout. Připadala jsem si jako v cele předběžného zadržení nikoliv na dovolené. První fotografie v příloze této stížnosti je foto této místnosti zvenku. Místo ledničky uvedené v nabídce CK byl nainstalován pouze chladící box používaný na víno. Zařízení místnosti spočívalo v 1 posteli a malém nočním stolku, 1 skříňi, ve které v horní části byl odložen velký polštář, 1 podlouhlé skříňky, v jejímž jediném úložném prostoru byly uloženy další 3 polštáře a věšáku tzv. němý sluha, malé TV na zdi a zrcadla na zdi. Celý prostor pro můj pohyb spočíval v úzké uličce směr hygienický prostor, sedět jsem mohla pouze na posteli.

Hygienické zařízení - prostor se sprchou oddělený prkénkem na podlaze, aby voda netekla až do místnosti, malé umyvadlo a WC, zrcadla ve výši prsou, tudíž nepoužitelné a bez věšáků a jakékoliv možnosti usušit mokré plavky nebo osušku. To jsem řešila tak, že jsem plavky zavěsila na zámeček u okénka a osušku na němého sluhu nebo přes sprchu. Po třech dnech nainstalovali závěs, který nebyl pevně připevněn ke zdi, ale pouze zapřen mezi stěny a při prvním dotyku padal. Okénko bylo zabarvené bíle, tudíž ani zde nebylo denní světlo.

Domnívám se, že tato místnost původně sloužila jako sklad nebo technická místnost, ale v žádném případě ji není možno vydávat za jednolůžkový pokoj v hotelu, který je ohodnocen jako ****.

Vím nejen od delegáta, ale i hostů z Ostravy, že na toto ubytování proběhly během sezony stížnosti, každý ubytovaný měl k tomu zásadní výhrady více či méně emotivní, takže ani moje stížnost není pro vás nic nového.

Proto považuji nabízení této místnosti jako pokoje **** hotelu po těchto zkušenostech a s tímto vybavením bez přímého světla po celou sezónu za neuvěřitelnou drzost a nehoráznost. A to za částku srovnatelnou s platbami ostatních hostů, kteří bydleli v pěkných zrenovovaných pokojích s balkonem a výhledem na moře.

Navíc se mně ztratilo z peněženky, kterou jsem měla na stolku po krátkou dobu, bohužel v době úklidu, 10 EUR.

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

Jídlo svojí kvalitou vůbec neodpovídalo kategorii hotelu, snídaně byly servírovány na 2 stolcích na slunci bez chladících boxů, tudíž máslo rozteklé, džus, pokud nedošel, teplý. Snídaně jednotvárné, výběr stejný - vejce, šunka nebo salám, párečky, sýr, jogurt, někdy meloun, pokud zbyl a občas palačinky a vždy pouze bílý chleba. Čaj a káva, pokud nedošla. Večeře naopak studené, tedy vystydlé, jako příloha k masu byl 2x jenom chleba. Příklad večeře: zapečený baklažán s chlebem a druhý chod zeleninové rizoto, dva druhy neidentifikovatelné polévky, jako ovoce vždy pouze meloun, dezerty žádné, což je skutečně hodně nekvalitní pro hotel ****. Jeden večer byly pouze ryby - tuńákový salát a pečená ryba na bramborech - vše studené - takže více než 1/3 hostů, která ryby nejí, neměla žádný výběr, pouze bílý chleba.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,1/5)

žádné

Pláž a moře  průměrně (3,8/5)

moře čisté, pláž přeplněná domorodci

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

zastavěné nebo lépe rozestavěné budovy - budoucí hotely, plážový bar s hlasitou hudbou

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

nejhorší dovolená

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 6
z 12 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Ilona: Hotel Aloha *** (Albánie - Albánie - Saranda) - 11. 9. 2019 13:20

Uvedený hotel je 3* a ne 4*, jak píšete. Jednolůžkový pokoj economy (pokoje economy třídy) to znamená většinou horší kvalitu, v přízemí, bez balkonu atd. Vždy je lepší si připlatit za pokoj standart s balkonem a výhledem na moře. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Saranda (Sarandë) - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání