Už nikdy K*****
Recenze hotelu Aloha Beach Hotel & Restaurant *** (Albánie - Saranda (Sarandë) - Saranda)
Hodnocení: |
průměrně:
3,6/5
|
Autor: |
Olja |
Vloženo: |
13. 7. 2019 |
Pobyt: |
červenec 2019 |
Přečteno: |
228x |
Recenze se líbila: |
310
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
2 |
Hotel, majitelé, paní uklízečka - tím se nedá nic vytknout. Jediné co doporučuji je změnit kuchaře.
Dotovaný výlet stál K***** 1.20 € na člověka. Jeden velký podvod.
Delegát je tam úplně na nic!
Ubytování
průměrně
(4/5)
Velmi hezky upravený hotel. Všude květiny.
Strava a stravování
průměrně
(3,5/5)
Snídaně celkem dobrá. Kovotour inzeruje večeře formou švédských stolů, nic takového se nekonalo. Žádný výběr, pouze nabídka dvou hlavních chodů. Dětem by zde určitě nechutnalo.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,1/5)
Denně čisté ručníky. Všude uklizeno.
Pláž a moře
průměrně
(3,8/5)
Pláž a moře nádherné. Jediné co to kazilo byla velmi hlasitá hudba z plážového baru po celý den.
Okolí hotelu
průměrně
(3,2/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,6/5)
Za ty peníze už nikdy víc. Hotel není vhodný pro 50+.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 6 z 12 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Peter: Odozva - 16. 7. 2019 15:26
Dobry deň, ja som bol Vas delegát. Velmi by ma zaujímalo v čom som bol nanič. Asi nebola odvaha povedať do oči, ale teraz takto osočovat. Žiaľ pri tejto praci sa nie kazdy odvdači. Zaujimave, ze som dostal iba pozitívne odkazy. Ale 100 ľudi 100 chutí. reagovatŠtauberová: Re: Odozva - 16. 7. 2019 16:00
Nechci se už tím dále zabývat,ale je zajímavé, že tam ti starší klienti mluvili jinak a po cestě do přístavu, vám pomalu provolávali slávu.A jinak,co jste tam pro nás,,na co byly stížnosti,, udělal.Ja nevím o ničem. reagovat