Napsat recenzi

Horší než pátek 13.

Recenze hotelu Le Zenith Hotel *** (Tunisko - Hammamet - Hammamet)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2013
Přečteno: 367x
Recenze se líbila: 465 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 9

Do hotelu Le Zenith nepojedu ani ZADARMO už nikdy a nikomu ho nedoporučím!

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Malé pokoje s balkonem tak pro 1 osobu. Čistota pod úroveň žití. Vše opatlané, na podlaze i na posteli dlouhé cizí vlasy. Nevyhovující kanalizace, na toaletě stále odpudivý puch. Ručníky v dezolátním stavu, včetně povlaků a dek - štítiti se! Výtah po celou dobu pobytu mimo provoz - "hotel" je čtyřpatrový.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Jedním slovem otřes. Kdo si nelibuje v příliš ostrém jídle na špinavém nádobí, nebude spokojen. Vhodné pro vegeteriány, maso se nepodávalo, pouze grilované /3 krát za celý pobyt/, ale hodně medium! Důsledkem toho trpěla naprostá většina klientů velkým až nehorázným průjmem provázeným teplotami.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Vybavení hotelu je zastaralé. Bazény kluzké, nečištěné. Lehátka síťová, proležená vhodná na vyřazení a to všechna. Animátoři se celé dny nudili, nedělali nic s výjimkou obtěžování hostů pokřikováním a tleskáním u uší (opary z leknutí). Po napomenutí byli drzí a vulgární - používali české nadávky. Kromě toho bez dovolení brali hostům cigarety a pili jejich nápoje. Sportovní vyžití: 1 krát denně volejbal a aguagym. Večer cca 20 minutové vystoupení - karaoke apod.

Pláž a moře  průměrně (3,7/5)

Vzdálenost na pláž cca 500 metrů (bylo uvedeno 200 m), špinavou veřejnou komunikací.Samotný přístup na pláž otřesný. Pláž neuklizená, lehátka rozbitá, matrace za poplatek 2,5 dináru na osobu a den. Na pláži chodily slepice a jiná zvířata, která zde vykonávala tělesné potřeby. CK uváděla, že od 15.6. do 20.9.2013 jsou toalety a sprchy na pláži v rekonstrukci. To je lež jako věž. Nikdy tam nebyly ani nebudou. K dispozici byla 1 sprcha a 1 taoleta, ale veřejná!! Tudíž nepoužitelné. Moře teplé, cca 25 st. Slunečníky v dezolátním stavu.

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Pozitivní je, že cca 100 metrů od hotelu je lékárna, která byla hojně turisty navštěvována z důvodů průjmů a alegrií na písek z pláže. Přibližně 50 metrů od hotelu vede trať, po níž zhruba po hodině projíždí vlak a troubí s ohledem na blízký silniční přejezd. Okolí hotelu jako všude v Tunisku.

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Je mi 50 let a v Tunisku jsem byla už více než 10 krát,mám proto možnost srovnání. Poprvé jsem zažila takhle otřesnou dovolenou a přála si vrátit se co nejdříve domů.

Přesto, že delegátka CK byla upozorňována klienty na nejrůznější problémy, měla pro všechny pouze jednu, stejnou odpověď: "Co byste chtěli za ty peníze?!" Podobnou odpověď měl personál baru, který byl navíc očividně unavený, špinavý.

Pobyt jsem měla ALL INCLUVIVE a mohla jsem si dopřát wisky, rum, vodku, gin a další, ovšem vše bylo naléváno z jedné lahve s vinětou BOUKHA. BEZVA!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 63
z 106 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Andrea: ??????? - 28. 10. 2013 10:37

V tomto hotelu jsem byla od 14.10.2013-24.10.2013. Vzhledem k tomu, že už je dávno po sezóně, nevím co očekávate? Personál se o všechny staral skvěle, to že čecháčci mají pocit:Přijel jsem na dovolenou a všichni se ze mě *** a obskakujte mě, je čistě Náš problém. Pokud se na někoho celé dny jen mračíte, neočekávejte nic jiného od animátorů, nebo personálu recepce či baru. NEstalo se mi, abych narazila na špinavý talíř! Maso bylo na výběr každý den!!!!!!!!!!!!!! NEvím o nikom, kdo trpěl průjmem s vysokými horečkami! Od delegátky jsem za celý pobyt neslyšela nic ve stylu: CO byste chtěli za ty peníze?! Celá tato recenze mi přijde naprosto zcestná! Mám pocit že jí psal někdo kdo byl v jiném hotelu, než já!!!!! S pozdravem, Andrea reagovat

marcela: chyba bala v personálu,ne v účastnících zajezdu - 28. 10. 2013 10:46

Milá Andreo,ráda bych si nestěžovala,ale bohužel ,zaplatili jsme ,co chtéli zaplatit,tak proć nefungovaly jejich služby tak,jak měli? není to o tom,že bylo po sezóně a pokud by to co inzerovali mělo být naplnéno,nebylo by pak nutné si na něco stěžovat,nemyslíte? reagovat

Marcela: Prújem - 28. 10. 2013 10:51

ještě jeden komentář-asi je hodné trapné se někomu cizímu svěřovat,že má prújem,asi proto jste o nikom NEVĚDĚLA,že takové problémy má reagovat

Andrea: Stačí se usmívat! - 28. 10. 2013 11:24

Milá Marcelo, pokud si nechcete stěžovat, proč to tedy děláte? Myslím, že služby byly poskytovány tak jak měly a pochybuji, že jsem veškerý komfort celého hotelu dostala jen já! A souhlasím, že je trapné se svěřovat cizímu o střevních potížích- pak tedy nechápu, že se všichni cpali jak nezavření?! Musím se ještě vyjádřit k provozu výtahu- nefungoval jeden jediný den, z celého mého pobytu! Co se týká animačních programů - show time byl minimálně hodinu! Hezký den! reagovat

Marcela: . - 28. 10. 2013 15:04

Tak tedy jeśté jednou,zřejmě jste osoba hodně netolerantní k názorúm někoho jiného a chybí vám empatie,pokud vám to slovo néco říká ,měla byste s tím néco dělat,pokud jeśe není pozdě,snaźíte se podsunout svúj názor nékomu,kdo o to nestojí,ale je to vśe véc.Mám ráda lidi jiného zrna a ráda se na né usmívám,nerada si stéźuji,ale pouze píˇu recenzi na hotel kde nám nebylo pŕíjemně,od toho je tady prostor a taky pro lidi,kteŕí se budou ,jako já rozhodovat o své dovolené a své penízky investovali dobře.To ,źe máte jiný názor je vaśe véc,piśte si ho tady,máte na to právo,ale nechtějte po nikom aby se usmíval v okamžiku,kdy nic nefunguje,jak má i ,, po sezóně,,tak se nechová profesionál,který si chce udržet klientelu,asi by vám taky nebylo do smíchu,dívat se na 80letou matku,která musí šlapat do 4 patra o francouzské holi péśky celý pobyt,6dnu,pokud by jste měla zaźívací problémy a čekala dlouhé fronty na jídlo,které se nedá jíst,vyjma moučn´kú a kafe pít z kelímkú,jelikož chybí nádobí atd atd... .Nebylo toho málo negativního,tudíž mám za to,že je oprávěný dúvod ke stížnosti! Nejsem sama,tak asi něco není v pořádku! A na závér,- pokud jste blondýna s usměvem na tváři, tak vám přeji pobyt v tomto hotelu zopakovat!!!! Ostatním,co to tady budou číst--vyŕazné NEDOPORUČUJI reagovat

Andrea: O empatii něco vím! - 31. 10. 2013 15:07

Milá Marcelo, jak jste sama uvedla ve vašem příspěvku, tato stránka je určena pro sdílení názoru, a proto to dělám. To znamená, že já přijímám Váš názor, ale nestotožňuji se s ním, stejně tak, jako vy s mým :) Co se týká narážek na mou osobu, ohledně empatie...raději je přejdu..vzhledem k mému povolání (soc. pracovnice) věřte, že znám hlubší význam tohoto slova! Takže to shrňmě, každá strana má dvě mince, co člověk, to názor, vždy se najde skupina lidí, která bude nespokojena s poskytovanými službami, a druhá skupina obsahuje lidi spokojené, nebo tolerantní a zbytečně nerýpající. Na závěr chci říct, ani v nejměnším se nepodobám blondýnce rozdávající úsměvy a přeci mi byly poskytovány služby, které mi vyhovovaly! Přeji hezký den a nezapoměňte rozdávat úsměvy svému okolí. Protože úsměv má pozitivní vliv na zdraví, s úsměvem vypadá člověk úspěšně, úsměv Vás dělá přitažlivější, díky úsměvu myslíte pozitivně, a hlavně, vůbec NIC nestojí! :) reagovat

Veronika: Souhlasím, jedenkrát stačilo - 4. 11. 2013 12:15

Souhlasím s paní Mrcelou. Byli jsme v tomto hotelu s manželem na přelomu srpna a září a jednoznačně jsme byli nespokojeni. Jídlo bylo naprosto otřesné a jedlé skutečně bylo asi jen sladké snídaňové pečivo a bagety. Neustálé čekání na nádobí, když se ho dočkáte, tak je špinavé..... Na baru opravdu nalévali podle toho, jak jste se na ně usmáli. Jenže služby nemají být závislé podle velikosti úsměvu, ale podle zapalcených služeb! Pláž v sezóně byla poměrně uklizená, toalety a sprchy jsme raději ani nehledali. Pokud chcete navštívit tuto zemi, tak si rozhodně vyberte jiný hotel. reagovat

František V.: Andreo, za koho kopáte? Za CK??? - 29. 8. 2014 22:56

Hotel je jedna hrůza. Jezdím 3 x do roka k moři a tohle byla naše nejhorší dovolená. O tom, že jsem se po příjezdu léčil na svrab mluví za vše. Budete si asi muset doplnit vzdělání, abyste pochopila jak má pláž vypadat. Pro nezasvěcené jen zdůrazňuji, že jsme leželi na polámaných lehátkách, kde se procházeli slepice a pejsci. U bazénu byly pouze promaštěné a proležené lehátka. Tak co? Kdo má tady pravdu reagovat

Marcela: Re: Andreo, za koho kopáte? Za CK??? - 1. 11. 2014 20:41

Rok se s rokem sešel a jak to tak vidím,nic se nezměnilo,slepice s pejskama dále kakají na pláži,co dodat...... reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hammamet - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání