Napsat recenzi

Jaros Jiri

Recenze hotelu Kamelya Selin Hotel Sentido ***** (Turecko - Side - Colakli)

Hodnocení:
průměrně: 3,8/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2018
Přečteno: 203x
Recenze se líbila: 367 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hrozna CK - podali jsme reklamaci, cekame kompenzaci

rozumna lokalita

hotel rozhodne neodpovidajici 5*

Ubytování  průměrně (3,8/5)

dalo se to prezit, ale 5* to fakt nebylo. Uklid jen 3x tydne, nefungujici trezor, nedoplnovany minibar, naprosto nefunkcni wifi. V restauraci nestihali cisnici roznaset piti, obecne velmi pomaly servis.

Meli jsme objednane 2+3 ubytovani, dostali jenom 2+2 !!!! Treti dite spalo u dalsich dvou, nemelo svoji postel.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,9/5)

Uklid jen 3x tydne, nefungujici trezor, nedoplnovany minibar, naprosto nefunkcni wifi. V restauraci nestihali cisnici roznaset piti, obecne velmi pomaly servis.

Celkový dojem  průměrně (3,8/5)

neodpovidajici zaplacene cene

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 9
z 13 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Side - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání