Kamelya selin,říjen 2019
Recenze hotelu Kamelya Selin Hotel Sentido ***** (Turecko - Side - Colakli)
Hodnocení: |
průměrně:
3,8/5
|
Autor: |
Lenka |
Vloženo: |
16. 10. 2019 |
Pobyt: |
říjen 2019 |
Přečteno: |
188x |
Recenze se líbila: |
292
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Tento hotel jsem naštivila již po desáté.
Ubytování
průměrně
(3,8/5)
Pokoje čisté,uklid v říjnu nebyl stoprocentní.Nevynesené koše.Minibar doplnovan každý den.Problémem je velmi malá koupelna a zcela nevyhovující vana.Je přiliš vysoká a pro starši klienty je vstup a vystup z ní,docela nebezpečny.Skvelý by byl sprchový kout !!!!! Vedení by melo tento ne malý problém řešit.!!!!!!!
Strava a stravování
průměrně
(4,4/5)
Jídlo dobré,ale v říjnu menší výber,oproti plné sezone.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,9/5)
Personál ochotný,snaži se vyhovet požadavkum.
Pláž a moře
průměrně
(4,6/5)
Pláž krásná,udržovaná.Dříve byl jeden z bazénu "relax pool" jen pro dospelé,Bohužel tato klidová zóna byla zrušena.!!!!
Okolí hotelu
průměrně
(4,4/5)
Krásná,veliká a udržovana zahrada.
Celkový dojem
průměrně
(3,8/5)
Krásný areál,koupelny v Selinu zaslouží rekonstrukci.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 9 z 13 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.