zklamání
Recenze hotelu Sunland Resort Hotel Beldibi (ex Imperial Sunland) ***** (Turecko - Kemer - Beldibi)
Hodnocení: |
průměrně:
2/5
|
Autor: |
Vlaďka |
Vloženo: |
22. 8. 2022 |
Pobyt: |
srpen 2022 |
Přečteno: |
91x |
Recenze se líbila: |
98
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
neskutečná špína a nefunkční sociálních zařízení, WC na pláži nejdříve hrozný zápach, výkaly - po té raději zavřené, WC u bazénu - strašný zápach, všude voda, WC v hlavní budově na recepci - zápach, tekoucí voda, WC na pokoji zrezavělé, neumyté, nefunkční splachování, úklid na pokojích pouze povrchní, znečištěná podlaha, všude prach, čalouněné židle strašně špinavé v hlavní jídelně, taktéž zápach. Špinavé příbory, talíře, hrnečky. Místo hrnečků papírové kelímky. Bar s alkoholickými nápoji v celém resortu pouze jeden. Míchané nápoje podávané v plastových kelímcích. Hodně lidí mělo katary a zvracelo.
Nikdy víc, jsme zklamaná z tohoto hotelu, neodpovídá ani 3 hvězdě.
Ubytování
průměrně
(2,1/5)
ubytování bez úklidu, bez výměny ručníků, neumytí podlahy a WC + koupelny
Strava a stravování
průměrně
(2,7/5)
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(1,8/5)
žádné
Pláž a moře
průměrně
(3,4/5)
nic moc
Okolí hotelu
průměrně
(3,2/5)
žádná promenáda
Celkový dojem
průměrně
(2/5)
špatný
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 2 z 12 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.