Napsat recenzi

Eva Š., K. Vary, 22.8. - 5.9.2017

Recenze hotelu Ladonia Hotels Kesre **** (Turecko - Izmir - Özdere)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2017
Přečteno: 650x
Recenze se líbila: 384 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Byli jsme zde již potřetí, ale bohužel naposledy. Kvalita se od loňska, kdy měli hotel ještě pronajatý Francouzi, dost zhoršila. Letos je pronajatý Čechy a ti se snaží ušetřit za každou cenu.

Ubytování  průměrně (3,9/5)

Židličky na balkoně se loupaly, takže se nám na ruce i záda nalepily bílé šupinky umělé hmoty, kterých se obtížně zbavovalo.

Baterie u umyvadla chrlila vodu i kolem, nejen kohoutkem, údržbář opravil 3.den.

V umyvadle po okrajích černá plíseň.

Po týdnu začal hlasitě protékat záchod, což mě v noci vzbudilo, bylo náročné to nějak usměrnit, do konce pobytu nikdo neopravil, ač jsem závadu nahlásila.

Teprve na požádání nám dodali piké prostěradla, první noc byla k dispozici jen tenoučká, což zrovna moc neladilo s aktuální venkovní noční teplotou. (23.8.2017)

Dveře na balkon se na jedné straně mírně pootevřely, když jsme zajistili druhou půlku a museli jsme to pracně dovírat, jinak působila klimatizace úděsný zvuk, jak to škvírou protahovalo.

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

Sortiment oproti loňsku hodně zúžený. Jako ovoce stále jen blumy, asi 3x jablka, pouze o tureckých svátcích 1x broskve, ale velmi omezený počet, 1x hroznové víno, 1x pomeranče. Po spotřebování se dodávaly zase jen blumy, takže se na všechny nedostalo. Naštěstí pro mě stále dostatek vodních melounů, občas i ananasových.

5x byly grilované místní buřty (ochutnali jsme jen 1x), 5 x makrela, 2x pstruh (že by nějaká mořská verze?), 1x tuňák, ale bohužel ne moc chutně upravený, chyběly pražmy (dorada).

Naštěstí nejméně 6x jehněčí maso. K snídani jen rozinky, jiné sušené ovoce nebylo. Ještě vloni jsme si mohli dokoupit čerstvě vymačkaný pomerančový džus, což letos nešlo.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,1/5)

Personál ohromně milý, vstřícný a ochotný. Těm se nedalo nic vytknout. Domluvit se dalo francouzsky, anglicky, částečně turecky, už i trochu rozuměli česky.

WIFI pomalá a někdy úplně nedostupná.

Bazén úžasný, jen se 1x do vody vykadilo dítě a za 2 dny jiné poblinkalo, takže byl vždy odpoledne uzavřený kvůli čištění.

Lidé bohužel ne vždy čistotní, asi desetiletého kluka jsem viděla, jak si do bazénu přišel opláchnout žabky a plavčík mu nic neřekl, možná to nepostřehl.

Děti nevyužívaly dětský bazén, pro turecké rodiče bylo pohodlnější jim šoupnout nafukovací rukávky a pustit je plácat se do velkého bazénu (hloubka 165cm), tak je mohli sledovat z lehátek u velkého bazénu.

Pláž a moře  průměrně (4,4/5)

Na pláži bylo plno drobných odpadků, které tam samozřejmě odhodili klienti, ale nikdo to neuklízel, takže se v tom obtížně chodilo.

Moře těžko může člověk ovlivnit, bylo fajn.

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

V areálu hotelu udržovaný povrch. Šli jsme se podívat na amfiteátr, kde vloni animátoři pořádali představení. Letos tam ani nebylo zameteno, jen spadané jehličí a šišky, je na tom vidět, jak vše chátrá...

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

S velkou lítostí musím říct, že už tam nepojedeme, protože jsme byli letos zklamaní.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 15
z 24 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Izmir - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání