Zklamaní
Recenze hotelu Ladonia Hotels Kesre **** (Turecko - Izmir - Özdere)
Hodnocení: |
průměrně:
3,7/5
|
Autor: |
Lucie |
Vloženo: |
8. 9. 2019 |
Pobyt: |
srpen 2019 |
Přečteno: |
77x |
Recenze se líbila: |
302
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Vrátili jsme se do hotelu po 2 letech a velke zklamani.
Ubytování
průměrně
(3,9/5)
Pokoj s vyhledem na moře a na stavbu noveho hotelu. Fén funguje maximálně 2 minuty, voda často jen studená
Strava a stravování
průměrně
(3,5/5)
Za celých 12 dnu byla 1x zmrzlina, jidlo se opakovalo každý den stejné - rýže, špagety, kecupove omacky a mlete na několik způsobů. Co zbylo od oběda- mlete kuličky, čtverečky, trubky byly opet na svacinu u bazenoveho baru a následně housticky od snídaně. Dobré polévky, hromady zeleniny a z ovoce jablka, hroznove vino a melouny
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,1/5)
Výměna ručníků na pláž probíhá 1x za 3 dny, personál ochotný. Animacni programy vůbec neexistují!!
Pláž a moře
průměrně
(4,4/5)
Moře luxusni, na plazi lehatka, ktere jsou z poloviny prasklé. Pláž vubec nikdo neuklízí
Okolí hotelu
průměrně
(3,3/5)
Okolí neupraveno
Celkový dojem
průměrně
(3,7/5)
Bazen casto bily jako mliko, pláž neuklizena, strava každý den stejna. Vracet uz se určitě nebudeme, zklamalo nas to velice
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 15 z 24 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.