Napsat recenzi

Neudržovaný čtyřhvězdičkový hotel

Recenze hotelu Bendis Beach Hotel **** (Turecko - Bodrum - Akyarlar)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: září 2022
Přečteno: 177x
Recenze se líbila: 118 čtenářům
Fotografie: 6
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Držák na kartáček... Držák na kartáček...
  • Dveře do koupelny Dveře do koupelny
  • Kočka ke každému chodu :) Kočka ke každému chodu :)
  • Hotelový bazén Hotelový bazén
  • Zabalená sklenička v igelitovém pytlíku, umístěná na stolku v pokoji :) Zabalená sklenička v igelitovém pytlíku, umístěná na stolku v pokoji :)
  • Umyvadlo v koupelně na pokoji Umyvadlo v koupelně na pokoji

Hotely v Turecku jsou klasifikovány vládou určeným hvězdičkovým systémem. Hvězdičky se udělují za přítomnost takového vybavení, jako jsou fitness centra nebo konferenční prostory, takže opotřebovaný starý pětihvězdičkový s plesnivou koupelnovou dlažbou může mít vyšší hodnocení než zbrusu nový hotel, který nenabízí nic jiného než základní čistotu pokoje, úžasné balkony a bazén.

Takže v Turecku hledat jedině nově postavené hotely :)

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Na první pohled krásně vypadající hotel. Bohužel při bližším pohledu dlouhodobě zanedbávaný, neudržovaný a nehygienický. Většina elektroniky v hotelu nefunkční (vysoušeč vlasů, klimatizace, dávkovač utěrek, aj.). Plíseň, rez, vodní kámen, poškozené nebo rozpadlé vybavení a nábytek.

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

Jídlo chutnalo fantasticky. Během týdne jídlo střídali a pestrost nás mile překvapila. Velká nabídka salátů, sýrů a zeleniny. Z ovoce bohužel jen jablka, dva druhy melounů a občas nektarinky, které byly hned pryč.

Malá nevyžádaná rada - to že je to zabalený. neznamená, že je to čistý. Bacha na to :)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

99% personálu neumí anglicky. Výjimkou byl jeden mladík na recepci, který uměl více než pozdrav, zeptat se jak se máte a odkud jste. Číšníci byli po několika dnech drzí, obzvláště u žen nabývají ten dojem, že tam přijely jen kvůli nim...

Pláž a moře  průměrně (2,4/5)

Chvíli mě napadla otázka, jestli to jako myslí vážně. V písku na "pláži" klacky, sklo, vajgly, exkrementy pouličních psů, kteří se pohybovali po pláži.

Vstup byl po širokém nepříjemném pruhu kamínků, po kterém následovalo nádherné písečné dno s krásně čistou vodou.

Pláž je od hotelu asi 200m po prašné cestě, kde občas projíždí auta. Na pláži je umístěna taková chatrná bouda, kde hotel nabízí neaklo.

Mají tam taky super animační program, beach volejbal, kde Vás hráči omylem trefují na lehátkách :)

Okolí hotelu  průměrně (2,5/5)

Odpadky, sklo, rozestavěné budovy, pouliční psi a kočky. V blízkosti hotelu maličké obchůdky s ovocem a zeleninou, alkoholem, cigaretami a nějaké drobnosti.

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

Z dovolené si odvážím horečky a vyrážku po celém těle :)

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 15
z 27 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Bodrum - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání