Napsat recenzi

Nespokojenost s hotelem

Recenze hotelu Bendis Beach Hotel **** (Turecko - Bodrum - Akyarlar)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: září 2023
Přečteno: 9x
Recenze se líbila: 79 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Prezentace hotelu u cestovních kanceláří je daleko od reality. Je uváděno, že hotel má 4,5 hvězdiček, a že pláž má modrou vlajku, přitom to vypadá na slabé 3 hvězdičky.

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Koupelna špinavá, kohoutek u umyvadla celou dobu pobytu prokapával a nikdo se ani nenamáhal ho opravit. Pokoj sice byl uklizený, ale každý den nám uklízečka sbalila ručníky a vrátila pouze jeden, a to i po několika připomenutí.

Hovořilo se zde o štěnicích a krádeži na pokojích, což u nás asi shodou náhod nefungoval trezor, takže pokud nemáte na kufru zámek, radši celý kufr s sebou na pláž.

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

V případě jídla jsme byli docela spokojeni, výběr však malý a jídla se celý týden opakovala.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Personál neumí téměř vůbec anglicky, řešení problémů, kterým se zde nevyhnete, je tedy zábavou. Uklízečka neochotná.

Je zde uvedeno fitcentrum, avšak zde najdete pouze dva zaprášené nefunkční běžící pásy a pár činek.

Aktivity na hotelu se každý večer opakují a jsou převážně pro děti. Pro nás dospělé jsou zde drinky, avšak bez menu, takže nikdy nevíte, co pijete.

Pláž a moře  průměrně (2,4/5)

Co se týče pláže, určitě se nenachází pouze 50 metrů od hotelu, jak některé CK uvádějí, k pláži se jde zdejší prašnou cestou, tedy cca 200 metrů vzdálenou. Pláž není písčitá, avšak spíše oblázková, při vstupu do moře asi radši obuv, pokud nechcete mít obroušená chodidla z ostrých kamenů. Doporučuji si každý den přivstat kvůli zarezervování lehátek, které si “zarezervujete” pouze ručníkem, který dostanete na hotelu. Pokud si přispíte, lehátka na vás už nezbydou a budete muset počkat, až někdo odejde. Ručníky vám samozřejmě nic nezaručí a pokud vám je někdo vezme, platíte za každý 10 euro. Docela důležitý poznatek je, že pláž byla permanentně špinavá a plná odpadků, ráno to bylo horší než po celý den.

Okolí hotelu  průměrně (2,5/5)

V případě okolí zde nic nenajdete, musíte do blízkých měst taxíkem nebo autobusem, avšak kromě soboty ve městech nic nenakoupíte (památeční předměty, oblečení apod.). Za nákupy musíte do dalekého Bodrumu nebo prostřednictvím nějakého výletu.

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

Celkově to pro nás bylo velké zklamání a první den docela šok. Hotel tedy nedoporučuji a na základě mého názoru i ostatních, radši zvolte hotel v oblasti Antalya nebo Alanya.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 15
z 27 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Bodrum - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání