Najhoršia dovolenka v Turecku
Recenze hotelu Lycus Beach Hotel Sentido ***** (Turecko - Alanya - Okurcalar)
Hodnocení: |
průměrně:
3,7/5
|
Autor: |
Jarmila |
Vloženo: |
30. 8. 2023 |
Pobyt: |
srpen 2023 |
Přečteno: |
7x |
Recenze se líbila: |
72
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Boli sme už 13 x v Turecku no s takýmto ako Lycus ešte nie,strava katastrofa,na 3 .deň sme s manželom po obede vracali ešte aj celú noc,ďalší deň sme ležali na izbe,ako zdravotná sestra som mala so sebou lieky ,inak by sme skončili v nemocnici,hotel ani na úrovni 3*Kartágo sa môže hanbiť,predávať ho ako 5*nikdy viac,varujeme klientov!!!!
Ubytování
průměrně
(3,7/5)
Po úplatku slusne
Strava a stravování
průměrně
(3,7/5)
Strava ani pre psa v útulku,na 3. Deň sme vracali a ležali na izbe,potom do konca pobytu len suchú ryžu ,suchý chlieb,hanba ,zatvoriť kuchyňu ,varujeme tých ,kto si kúpi dovolenku v tomto rezorte
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4/5)
Čistá ignorácia,nezáujem o hosti
Pláž a moře
průměrně
(4,4/5)
Pláž dobrá ,more čisté ,fajn
Okolí hotelu
průměrně
(4,1/5)
Celkom fajn
Celkový dojem
průměrně
(3,7/5)
Nakoľko sme boli už 13 x v Turecku,viem o čom píšem,tento hotel Nikdy viac,strava ohrozuje zdravie klientov
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 6 z 9 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.