Napsat recenzi

Gabriela

Recenze hotelu Lycus Beach Hotel Sentido ***** (Turecko - Alanya - Okurcalar)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2024
Přečteno: 3x
Recenze se líbila: 31 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Najhorší hotel , ktorý som navštívila v Turecku. Hostia z východnej Európy dostanú najhoršie izby. Zaplatiť za výhľad na more nie je možné: Nedostanete na izbu ani šampon, kávu a čaj iba 2x týždenne, keď sme na recepcii sa sťažovali, že hostia z Nemecka dostavajú všetko a že všade napíšeme o nich recenzie,tak sme aj mi dostali po 5 dňoch kávu. , Hygienické veci sme si museli dokúpiť. Strava veľmi slabá.Kto neverí , nech si kúpi zájazd a potom si spomenie si na moju recenziu.

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Bývali sme v izbe asi určenej pre personal, keď pršalo a balón nemal strechu, všetko bolo mokré.

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

Veľmi slabá.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,8/5)

ˇŽiadna sláva.

Pláž a moře  průměrně (4,4/5)

More čisté, dobrý prístup

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Jedná veľká katastrofa , nikdy viac tento hotel.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 6
z 10 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání