HotelMesut
Recenze hotelu Mesut Hotel **** (Turecko - Alanya - Obagöl)
Hodnocení: |
průměrně:
3,5/5
|
Autor: |
Vlasta |
Vloženo: |
9. 11. 2022 |
Pobyt: |
říjen 2022 |
Přečteno: |
106x |
Recenze se líbila: |
111
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Nejhorší dovolená !! Do All inclusive to má hodně daleko,většinou mleté maso na všechny možné způsoby,ovoce nahnilé,pouze jablka,hroznové víno sem tam meloun.Ke snídani dva druhy pečiva,veka světlá a veka tmavá.Nedostatek čistého nádobí,příborů upatlané sklenice na pití.Čistota nulová.Jedině co fungovalo čistota na pokoji a ochota na recepci. Sehnat delegáta téměř nemožné.Do Turecka jezdíme 15let.Tento hotel nedoporučuji!!!
Termín od 30.9.022 - 13.10.022. Nikdy více. Vlasta
Ubytování
průměrně
(3,7/5)
Super
Strava a stravování
průměrně
(3,5/5)
katastrofa
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,2/5)
nic moc
Pláž a moře
průměrně
(3,9/5)
dobrý
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
šlo to
Celkový dojem
průměrně
(3,5/5)
nic moc
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 24 z 37 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.