Spokojenost
Recenze hotelu Mesut Hotel **** (Turecko - Alanya - Obagöl)
Hodnocení: |
průměrně:
3,5/5
|
Autor: |
Andrea |
Vloženo: |
24. 9. 2018 |
Pobyt: |
září 2018 |
Přečteno: |
202x |
Recenze se líbila: |
261
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
V hotelu jsem byla podruhé. Za mě spokojenost. Větší výběr z jídel, hodně zeleniny a různých salátů. Ale já nejsem náročná :) Ubytování standard. Ale já dovolenou trávím na pláži a ne na pokoji, takže nepotřebuju žádný super vybavené pokoje. Úklid na hotelu trochu pokulhává, probíhá celý den, což je trochu obtěžující. Jediné, co je velmi nedostačující je wi-fi, které je funkční opravdu jen u recepce a případně v jídelně a když fouká správným směrem, tak i na terase :)
Já se tam ale vracím ráda, takže pokud někdo hledá hotel s dobrým umístěním (na hlavní ulici, ale u moře), tak doporučuju.
Ubytování
průměrně
(3,7/5)
Úklid by mohl být rychlejší.
Strava a stravování
průměrně
(3,5/5)
Docela velký výběr
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,2/5)
V pohodě
Pláž a moře
průměrně
(3,9/5)
Čistá, ale za poplatek, přístup do moře horší
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Za mě super
Celkový dojem
průměrně
(3,5/5)
Spokojenost
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 24 z 37 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.