Katastrofa
Recenze hotelu SunStar Beach Hotel **** (Turecko - Alanya - Mahmutlar)
Hodnocení: |
průměrně:
1,5/5
|
Autor: |
Novel |
Vloženo: |
25. 9. 2022 |
Pobyt: |
září 2022 |
Přečteno: |
58x |
Recenze se líbila: |
110
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Špína všude, neochotný personál na recepci, hygiena na nule. Když chcete záchodový papír tak musíte jít žebrat na recepci. Jídlo studené, málo chutné a pořád stejné. Nefunkční záchod - nikdo neřeší, vyřešeno až po zásahu delegátky.
Ubytování
průměrně
(1,5/5)
Špína, nikde se zásadně neuklízí.
Strava a stravování
průměrně
(1,7/5)
Jednotvárná, málo chutná, studená.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(1,5/5)
Nápojové automaty a kávovary vypadají jako ze smetiště.
Pláž a moře
průměrně
(3,1/5)
Špatný vstup do moře, vše je tady placené.
Okolí hotelu
průměrně
(3,3/5)
Pěkné u hlavní cesty a krásný park. Pro ty co chtějí nakupovat pohoda.
Celkový dojem
průměrně
(1,5/5)
Jedním slovem katastrofa.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 0 z 11 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.