Napsat recenzi

Nejhorší dovolená

Recenze hotelu SunStar Beach Hotel **** (Turecko - Alanya - Mahmutlar)

Hodnocení:
průměrně: 1,5/5
Vloženo:
Pobyt: září 2019
Přečteno: 160x
Recenze se líbila: 268 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Nic horšího jsem ještě nezažila.

Ubytování  průměrně (1,5/5)

Už při vstupu do pokoje byla cítit zatuchlina, která se ještě zvyšovala při zapnutí klimatizace. Ložní prádlo děravé, zaprané a nevábně "vonící". 2 dny pokoj vůbec nenavštívila uklizečka, třetí den jsem úklid reklamovala u nich v jejich místnosti a opět se nic nedělo. Až po stížnosti v recepci byl pokoj uklizen. Ovšem moje spolubydlící dala uklizečce "bakšiš", s čímž jsem já nesouhlasila, protože podle mě je to jejich práce. V hotelu se nachází dětský koutek, kde stěny jsou celé plesnivé.

Strava a stravování  průměrně (1,7/5)

Už při vstupu do jídelny se mi zvedal žaludek, neboť celým prostorem se táhl nevábný puch z vařených vnitřností. Maso jen kuřecí nechutně upravené a taktéž nechutně upravené tuhé vnitřnosti, snad skopové. Na stolech chyběly párátka, ubrousky v zásobnících a sůl ve slánkách. Nádobí bylo někdy špinavé, např. na příboru jsem našla petržel z předešlého oběda. Ráno při snídani nebyla v kávovaru doplněná voda, takže si pár klientů dalo kávu a už kávovar signalizoval, že není voda. Šálků na kávu byl nedostatek, takže jsme si museli připravovat kávu nebo čaj do plastových kelímků. Na podlaze byla častokrát rozlitá voda, bylo třeba si dávat pozor, aby člověk neuklouzl. Na jídelních stolech ležely a chodily toulavé kočky.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (1,5/5)

Pochopila jsem, proč nebyly na stole ubrousky anebo doplněná sůl. Jeden den jsem viděla číšníky, jak sedí za budovou hotelu a hrají si s mobily zrovna v době snídaní.

Pláž a moře  průměrně (3,1/5)

Přístup k lehátkům po rozbitých podlážkách, ze kterých čouhaly rezavé hřebíky. Při vstupu do moře bylo nutné překonat větší kameny, takže člověk nevěděl, kam šlápne. Já jsem dobrý plavec, takže mě to nijak nevadilo, ale neplavci a děti to měli obtížnější. Velké vlny po celý den, já jsem invalidní a měla jsem vždy velký problém vylézt z vody ven na pláž. Ovšem toto je příroda a chápu, že cestovní kancelář to neovlivní.

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

V okolí hotelu nebylo moc čisto. Jelikož jsem invalidní na nohy nechodila jsem na procházky, takže obchody atd. nemohu hodnotit.

Celkový dojem  průměrně (1,5/5)

Z "dovolené" v Turecku jsem velmi zklamaná a už bych tam nikdy nejela. Navíc jsem za 8 dní zaplatila stejnou cenu jako jiní za 11 dní! Navíc oni byli ještě varováni přímo v cestovní kanceláři, že služby hotelu jsou daleko nižší úrovně než je 4hvězdičkový hotel. Mě na to nikdo z cestovní kanceláře neupozornil. Nemám mobil, který může fotit, tak nemohu dodat fotodokumentaci. A mohu vám sdělit, že jsem velice ráda, že jsem se ve zdraví vrátila do vlasti české.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 0
z 11 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání