Napsat recenzi

Hotel Helya

Recenze hotelu Vincci Helya Beach & Spa Hotel **** (Tunisko - Monastir - Skanes Monastir)

Hodnocení:
průměrně: 2,2/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2023
Přečteno: 10x
Recenze se líbila: 79 čtenářům
Fotografie: 6
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Snídaně: třetí zleva michana cibule Snídaně: třetí zleva michana cibule
  • Snídaně: první je čočka, druhé jsou rajčata s cibulí, třetí rýže, čtvrté nevím Snídaně: první je čočka, druhé jsou rajčata s cibulí, třetí rýže, čtvrté nevím
  • Kohoutek na mytí nohou a stále plný, ucpaný bazének Kohoutek na mytí nohou a stále plný, ucpaný bazének
  • Tekoucí klimatizace na našem pokoji Tekoucí klimatizace na našem pokoji
  • Krvavé kuře 
Krvavé kuře
  • Nevelká nabídka občerstvení ve snackbaru Nevelká nabídka občerstvení ve snackbaru

Už nikdy víc tenhle hotel a zřejmě zanevřeme na celé Tunisko. Hotel špinavý, jídlo otřesné, pláž a bazény průměrné, slušné.

Ubytování  průměrně (2,5/5)

Nejdříve nás v noci po příjezdu ubytovali v pokoji, který určitě nesplňoval podmínky standard pokoje, nacházel se hned vedle výtahu,který už také asi mnohé pamatuje a dělal při jízdě a rozjíždění

neskutečný hluk...defacto celou noc, takže se nedalo spat. Výhled byl do vnitrobloku, kde byl nepořádek, rozbité židle a neskutečný zápach (jakoby zdechlinovy), Bluestyle slibovali ledničku na pokoji, ta samozřejmě nebyla. Na moji žádost nás následující den přestěhovali do mnohem lepšího pokoje s výhledem na moře, lednička opět nebyla, urgovala jsem na recepci i u delegatky s nulovým výsledkem. Zřejmě mají na hotelu jen několik putovnich lednic a vyhraje ten, kdo da větší uplatek. Nicméně cestovka má v propozicich, že lednička je součástí standardního vybavení pokoje (tudíž se nám zkazily leky, které jsme vezli a měly být v lednici). Dva dny nám v pokoji tekla klimatizace, nahlásili jsme to na recepci ,urgovali asi 6x, do te doby jsme to řešili prázdným odpadkovym košem, abychom nemeli uplnou potopu v pokoji a mokre veci v kufru. Nakonec ale bylo vse opraveno. Poslední den nefungovala klimatizace ve všech pokojích. Nejaký centrální problém. Na chodbach a v lobby nebyla klimatizace vůbec. Takze všude bylo poměrně nedychatelno a horko.

Pokoj byl čistý, chodby ,výtah a jídelna špinavé, upatlane.

Strava a stravování  průměrně (2,1/5)

Strava nechutná, šizená, bez chuti a bez zápachu. K snídani michana čočka, nebo rozmíchana cibule s rozinkou...občas obarveny salám, ten nejlevnějsi margarin,nikdy máslo...nádobí špinavé, lepší si ho před pouzitim umýt nebo otřít. Na

stolech nebyly ani papírové ubrousky. Obědy a večeře většinou nějaké míchané podusene zeleniny a rýže s rozinkami. Vždy byl dostatek ovoce. Nicméně nase deti v rámci all inklusive dost trpěly hlady...ale to je možná jejich problém, že nejsou zvyklé na africké chutě. V rámci all inklusive si nemůžete servírovat jídlo sami, dostáváte malé pridely od kuchařů. Třeba dva plátky brambor, a když chcete víc,mají s tím problém. Na jídlo se stojí fronty, které nepostupují, protože kuchař nestíhá nandavat jednotlivé porce. S masem je to bída obecně. Ovšem kureci maso bylo většinou nedovařené, nedopecene...kolem kosti krvavé.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,3/5)

Pokoje chudé, tv nám nefungovala, ale neřešili jsme, slibovana lednice nebyla. Jinak čisté. Provozní personál usměvavý , nicméně když je o něco požádate, tak službu vetsinou neudělají, nezařídí, nevyřeší

Pláž a moře  průměrně (2,7/5)

Ani u bazénu ani na pláži se nemuselo bojovat o lehátka,byl jich dostatek. Pláž celkem čistá, moře teplé (ovšem byly tam žahavé meduzy, během našeho pobytu dostaly děti jen tri žahnutí v rozmezi nekolika dnů) vstup pozvolný,ideální pro deti. Bazény též slušne, ale všude hodně klouzaly dlaždice (pozor

na uraz). Okraje bazénu dost plesnive a plesnive spáry. Fajn byly 4 skluzavky v jednom z bazénů. V šest hodin večer místního času vás začnou z bazénů vyhanet, a už by se neměly po této hodině vyuzivat, prestoze večeře zacinaji až v sedm a někdo by chtěl jít i třeba později na večeři a zůstat déle u bazénu. Syn se nám spálil na slunci, tak jsem mu jeden den chtěla nechat do bazénu triko, což se prý nesmí a musel ho sundat, přestože místní se v bazénu koupou ve svých celotelovych overalech a šatech. Sprchy a bazenky na mytí nohou často ucpané,pretekaly a voda tekla po okolních cestičkach.

Okolí hotelu  průměrně (2,4/5)

Před resortem letiště, doprava ani doleva nejde kam jít...pusto.

Celkový dojem  průměrně (2,2/5)

Hotel, který podle mě nemá nárok na 4 hvězdy, i když se tak prezentuje. Tady si dovolenou neuzijete. Ze všeho čiší, jak se snaží všude co nejvíc ušetřit, vzhledem k tomu, co hotel nabízí

nebo spis nenabizi, byla částka za pobyt velmi vysoká. Kdyby se tady konaly nizkonakladove letní tábory pro děti z chudých rodin, tak to beru. Jako regulérní dovolenou ne.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 8
z 29 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Monastir - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání