Katastrofa
Recenze hotelu Vincci Helya Beach & Spa Hotel **** (Tunisko - Monastir - Skanes Monastir)
Hodnocení: |
průměrně:
2,2/5
|
Autor: |
Jana |
Vloženo: |
25. 10. 2023 |
Pobyt: |
srpen 2023 |
Přečteno: |
5x |
Recenze se líbila: |
78
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Špína, zapach, jídlo nechutné, nulový výběr a na příděl, personál milý, ale nezaridi vůbec nic, na pokojích nefunguje klimatizace, v lobby a v jídelně chybí úplně, wifi nefunguje, delegátka Natalie Samková nedokáže zařídit nápravu nebo řešit připomínky klientů, chybí lednice na pokoji
Ubytování
průměrně
(2,5/5)
Starý hotel, pokoje celkem čisté, chodby a spolecne prostory,jídelna,lobby špinavé... bazény plesnivé, lehátka špinavá a popraskana , záchody vedle bazénu a jídelny nepoužitelné, na zemi 5 cm vyteklych splasek
Strava a stravování
průměrně
(2,1/5)
Chudé, nechutné, na příděl, neodpovídá all inklusive
Jídelna, stoly a židle špinavé,nejsou k dispozici ani papírové ubrousky, nádobí špinavé, zažívací problémy chytite každopádně
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,3/5)
Průměrné
Pláž a moře
průměrně
(2,7/5)
Moře teplé, mělké
Okolí hotelu
průměrně
(2,4/5)
Katastrofa
Celkový dojem
průměrně
(2,2/5)
Katastrofa
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 8 z 29 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.