Špatné provozování hotelu.
Recenze hotelu Sirocco Beach *** (Tunisko - Mahdia - Mahdia)
Hodnocení: |
průměrně:
2,7/5
|
Autor: |
Olga |
Vloženo: |
22. 9. 2014 |
Pobyt: |
září 2014 |
Přečteno: |
223x |
Recenze se líbila: |
439
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Nádherná poloha hotelu, pokoj s výhledem na moře, krásná pláž i moře, vše zkazila strava a delegátka.
Ubytování
průměrně
(2,6/5)
Za příplatek vyměněn pokoj z rušné ulice za pokoj s výhledem na moře. Celkem prostorný pokoj bez lednice a TV.
Strava a stravování
průměrně
(2,1/5)
Strava byla špatná,jednotvárná a stále to samé.Maso téměř žádné,zákusky jen někdy, káva až v 16 hod. No prostě hrůza.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,7/5)
Vybavení hotelu už potřebuje někde rekonstrukci, zvláště v pokojích vany.Jídelny by také měly být lépe vybaveny, hlavně stoly s otřesnými igelity na povrchu. Uklid hotelu i teras dobrý.Klimatizace fungovala jen 2 dny.
Pláž a moře
průměrně
(3,9/5)
Pláž a moře neměly chybu!
Okolí hotelu
průměrně
(2,8/5)
V okolí hotelu u moře jsou jiné hotely se zelení, takže pohled dobrý.
Celkový dojem
průměrně
(2,7/5)
Prý to byl bezvadný hotel, ale koupil ho Rus a to je ta příčina, proč upadá.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 22 z 54 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
iveta: Absolutní ignorace ke klientum - 23. 9. 2014 21:57
Delegátka , která zastupuje CK si pravděpodobně užívá dovolenou , nemluví pravdu a svým jednáním opravdu dokáže znepříjemnit pobyt. reagovat