Napsat recenzi

Neuvěřitelná drzost toto nazývat hotelem a prodávat pobyty turistům v této žumpě

Recenze hotelu Sirocco Beach *** (Tunisko - Mahdia - Mahdia)

Hodnocení:
průměrně: 2,7/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2014
Přečteno: 680x
Recenze se líbila: 598 čtenářům
Fotografie: 1
Videa: 0
Komentáře: 0
  • zelená voda v bazenu,majitelům prý nestálo za to bazen vyčistit zelená voda v bazenu,majitelům prý nestálo za to bazen vyčistit

Nechtělo se mi věřit tomu, že je hotel tak špatný, jak psali mnozí recenzenti. Ale skutečnost potvrdila, že si nespokojení klienti stěžovali právem, vrátila jsem se 14. října a stále mám zažívací problémy a nerada o této dovolené vyprávím. V Tunisu jsem nebyla poprvé,,nehledala jsem luxus ve 3 hvězdičkovém hotelu (to bych jela do Nour Palace,který je opravdu super), mám ráda zeleninu a kuskus, ale jídlo bylo k neuvěření mizerné, kuskus jsme si museli vynutit.

Ubytování  průměrně (2,6/5)

Hotel se doslova rozpadal před očima - vedle místa, kde si před několika dny ještě hrály děti, spadl kus stropu, vše jsme si i přes protesty personálu vyfotili. Celých 11 dní nebylo vyměněno prostěradlo, podlaha se nevytírala, do WC uklízečka vlila jakýsi roztok, tím úklid končil, že by se utíralo i prkénko, neměla tušení. .První 4 dny dostávala uklízečka bakšiš, na konci jsem ji dala na stůl zbylé tuniské drobné mince, víc si nezasloužila. Celou dobu pobytu i přes "opravu" WC na pokoji nesplachovalo, ,takže jsme musely s kamarádkou navštěvovat společný před jídelnou, který byl velmi špinavý. Pokud by se o hotel pečovalo a uklízelo se tam, odpovídal by inzerované kategorii.

Strava a stravování  průměrně (2,1/5)

K obědu i k večeři nasekané kuřecí kosti, skopové kuličky, opečená ,často zkažená, zelenina ,mastné opečené brambory a rýže, to vše pořád dokola. Výborna byla pouze bageta a nakrájená čerstvá rajčata.S nímí se stravovali i dva kocouři,kteří si značkovali jídelnu,běhali po stolech, personál si rovněž nabíral z našeho "švédského stolu", někdy i rukama, kuchař byl špinavější než zedník na stavba a ochotně se takto znečištěný nechal vyfotit. Ono taky personálu nic jiného nezbývalo než se najíst z jídla pro klienty, poslední výplatu dostali v září .O pizze,která je nabízena v popisu hotelu, se nám mohlo zdát, ke svačině byly vždy termoska s kávou, mufiny, někdy i jakási buchta, nic jiného, žádná zmrzlina, palačinky jako je v jiných i 3 hvězdičkových hotelích. Ovoce - jabka padanky, hroznové víno, na vedlejší pláží byl bar a v míse pomeranče, na to jsme se mohli tak jedině dívat.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Slibovaný bar pro klienty je rovněž vtip. Tato místnost je od odpoledních hodin zaplněna místními muži, kteří nás tam nepustili, obsadili i místa na terase, kouřili bez přestání, pili alkohol (denně minimálně 240 lahví piva). Klienti si mohli tak u baru nechat natočil colu,fantu, točené minipivo a jít si sednou do haly. I děti musely dýchat zakouřený vzduch. Do jídelny,kde byl zákaz kouření, také pustili místní ,kteří měli samozřejmě jiné jídlo než my, všichni si pak zapálili cigarety,abychom si užili dýmu,když jedeme k moři.\hotel vlastní 3majitelé, z toho 1 je Rus, všichni chtějí vydělat, nikdo nebyl nikdy k dispozici, nesehnali jsme manažera hotelu, šéfa, pouze slíbili,že následující den přijede manželka jednoho ze šéfů ,ale nikdo s námi nejednal,když jsme chtěli problémy řešit.Od pátku 10.října nás zůstalo v hotelu pouze 9, ostatní odjeli, hotel byl před zavřením..Personál v restauraci byl vstřícný v rámci svých možností.

Bazén byl od 1. září mimo provoz,,špinavý, zelený, zapáchající, v něm zřejmě jako symbol naprostého zmaru se trčila z vody polámaná židle, zřejmě se místní muži více rozveselili u alkoholu pro klienty hotelu. Máme foto ,ale jiné než je na stránkách cestovek.

Pláž a moře  průměrně (3,9/5)

Moře pěkné, to nemohlo vedení hotelu ovlivnit,takže spokojenost. Na pláži byl nepořádek, odpadkové koše nikdo nevysypával, pleny po malém turistovi tak budou na pláži zřejmě minimálně do příští sezony, místní hoši,kteří mají poskytovat plážový servis, mají na práci jiné věci - okukovat turistky, randit s českými návštěvnicemi a jiné činnosti..Lehátka a špinavé molitany na ně si turisté tahali sami

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

Typické pro arabský svět

Celkový dojem  průměrně (2,7/5)

Tento hotel by neměl být vůbec v nabídce CK, i ruská CK do něj přestala posílat klienty.I podle místních obyvatel to je nejhorší hotel v celé oblasti - byl postavený jako první, zvenčí vypadá dobře, ale není vůbec řízen, slouží pouze jako zdroj peněz - zatím. Hotelu je škoda, kdyby se změnilo vedení, tak má hotel potenciál, je na krásném místě.. Blízko rybářské město Mahdia, pěkný výhled na pláži.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 22
z 54 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání