Už nikdy víc !!
Recenze hotelu Caribbean World Mahdia Resort *** (Tunisko - Mahdia - Mahdia)
Hodnocení: |
průměrně:
2,9/5
|
Autor: |
Roman |
Vloženo: |
23. 7. 2024 |
Pobyt: |
červenec 2024 |
Přečteno: |
9x |
Recenze se líbila: |
44
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
2 |
Tento hotel byl nejhorší, který jsme za posledních několik let navštívili.
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
Pokoj jsme dostali ve 23 hod neuklizený, špinavý, bez ručníků a toaletního papíru. Nefunkční klimatizace. Po reklamaci jsme čekali na úklid do 1 hod ráno, přislíbeno,že zítra dostaneme jiný pokoj. Druhý den prý pro plnou kapacitu hotelu jiný pokoj nebyl k dispozici.
Strava a stravování
průměrně
(2,8/5)
S trava velmi slabá, hrozně omezený výběr ,žádné ovoce ( jen meloun ) šílené fronty na všechno, chybějící a špatně omyté příbory a talíře.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,9/5)
Wi-fi nefunkční.
Úklid katastrofální
Personál funguje až po úplatku
Pláž a moře
průměrně
(4,5/5)
Jediné co je u tohoto hotelu velmi pěkné.
Jen musíte přijít včas - málo lehátek
Okolí hotelu
průměrně
(2,8/5)
Klasická Afrika - všude nepořádek
Celkový dojem
průměrně
(2,9/5)
Hotel - hrůza
Pláž a moře - nádhera
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 46 z 101 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Roman: Dodatek - 23. 7. 2024 21:55
Dejte pozor na kladné recenze !! Animátoři chodí za turisty a škemrají po nich pěkné recenze. Ten hotel stojí fakt za starou bačkoru a to nejsem žádný cimprlich. reagovat