Napsat recenzi

Nejhorší dovolená našeho života (28. 6. - 9. 7. 2024)

Recenze hotelu Caribbean World Mahdia Resort *** (Tunisko - Mahdia - Mahdia)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2024
Přečteno: 119x
Recenze se líbila: 49 čtenářům
Fotografie: 25
Videa: 1
Komentáře: 17

Galerie videí

Tento hotel bych nedoporučila ani největšímu nepříteli. Jelo nás 7 a nároz máme vícemeně všichni stejnej.

Dovolenou jsem reklamovala ucestovky, protože nebylo dodrženo absolutně nic.

Celý náš autobus, co jsme přijeli večer a dalšíautobus do rána jsme po šíléné noci vyčkávali na delegáta. já jsem známá jako věčná frfla, ale stálo tam se mnou asi 70 lidí.

Spokojené víceméně byly pouze 2 rodiny.

Všichni dokola měnili pokoje a rovnou říkám, že dostat pokoj začínající 4 nebo 5, tak běžte raději spát ven na lehátko.

Úplně zkrácené - Hnus, špína, žádný uklid, skoro žádné jídlo, a stejně nedovařené a na příděl.

Žádná klimatizace nikde v celém hotelu, ŽÁDNÁ WiFi, špína v pokojích, ŠVÁBI v koupelně, nože takřka neznají a vidličku člověk ukořistil občas, fronty na hnusné jídlo, potom co vystojíte frontu na talíř.

Ubytování  průměrně (2,9/5)

První pokoj měl nefunkční klimatizací, nefunkční dveře na oba balkony, černé vlasy v posteli, špinavé povlečení, stoly i koupelna.

Nikdo se s námi nebavil, až ráno. Asi je v pořádku spát ve špíně.

Počkali jsme si na delegáta. Celkem chudák. Celý náš zájezd si stěžoval a kvůli špíně, housenkam atd. Chtěl měnit pokoje.

Člověk z recepce vše zapsal a slíbil.

Ve 14 hodin, dle domluvy, najednou nic neplatilo. Že pokoj nevymění.

Nemít kuráž víc křičet, tak spíme ve špíně ještě teď.

Výměna nakonec byla v běhu. A do našeho pokoje, se všemi našemi věcmi si kráčí paní s dalšími lidmi, ukazovat nás pokoj. To Teda pardon, dost problém, měli jsme tam všechny naše věci.

Personál odmítá odejít z pokoje, dokud nedáte „present for me“. Trochu drzost.

Wifi v recepci hotelu fungovala tak, že u odeslání e-mailu mi to napsalo dobu odeslání za 2 dny a 8 hodin :-D Rychlost 0,3 kBit/s, tedy v podstatě neexistující :-D

Špínou a službami se tento hotel nerovná ani jedné *, natož deklarovanym 4*, a srovnávám arabské země, ne Evropu.

Ještě jsem zapomněla, že personál nedbá žádných pravidel a jejich dodržování.

Např. Plinek děti do bazénu, které pak pouští exkrementy přímo na zem v baru u stole.

Jednoho večera uprostřed naší koupelny a na chodbě trunil pan Šváb. To už je opravdu vrchol špíny, což jistě víte.

A z dovolené si člověk nechce přivézt žloutenku, salmonelozu a další lahůdky, které tyto špinavá zvířátka přenáší.

Vlasy, dlouhé černé, podotýkám, že jsem blondýna a v pokoji jsem se třemi muži jsou na umyvadle od našeho příjezdu.

Hadr tady uklízečka nevezme do ruky jak je rok dlouhý.

Ručníky se místo výměny jen zvedly ze země a tvářili se všichni, že je vyměněno. Taky se záhadně počet ručníku snižoval. Pro 4 lidi v pokoji jsme poslední den skončili s jedním velkým a jedním na ruce.

v prvním pokoji nebylo nic než špína, druhý byl uklizen napoprvé jen tak tak, a to, co tam zůstalo, jako vlasy na umyvadle, tak zůstaly až do konce pobytu. Až 3 den pobytu nám přistála nějaká drogerie, ale to nehodnotím, za mě nemusí být vůbec.

Vana vysoká běžnému člověku přibližně pod prsa, do půlky vany pevná špinavá zástěna, která nešla posunout, takže prostor pro vstup do vany byl asi 60 cm a nebyl tam ani žádný držák, aby v tomto prostoru a výšce vany bylo možno pohodlně vlézt a hlavně vylézt. Z vany jsem v podstatě skákala (mám 170 cm), k uklouznutí jenom kousek. Díky za ty špinavý ručníky na zemi :-)

Při větru k nám docestoval kus hajzpapíru a na balkoně byl omotaný ještě 2 dny, včetně vysypaného popelníku. Pak to po 3 stížnostech na recepci konečně zmizelo.

Na šváby si personál vzal koště a spej, kterým se čistí zrcadlo, a taky se chlap divil, že proč ho voláme, když ten šváb je jen jeden :-) Protože mít švába uprostřed koupelny je asi normální.

Osušky na kauci k bazénu nebyly osušky, ale rozthané hadry, co vypadaly jako závěs nebo kus prostěradla. Záloha na kus 10 E.

Hudba u bazénu hrála tak příšerně nahlas, že má zalehlé bubínky ještě teď, ale to proto, že umístění repro bylo nešťastné, jen na jedné straně, takže potřebovalo řvát, aby to slyšeli i na druhé straně. jenomže to je detail, že kdyby bylo vše ostatní, hlavně čistota ok, tak to vůbec nikdo neřeší.

Doporučuju si vzít vlastní kelímky na pití, protože asi kolem 12 došly kelímky normální velikosti, a PIVO i drinky se dávaly do extra měkkých kalíšku o velikosti asi 1 deci.

Bazén se každý ráno čistil od vlasů, to je pro mě super, protože cácory s rozpuštěnýma vlasama nemusím, ale v bazénu i ze strany baru byly rozbité kachličky, takže dost lidí mělo rozřezané ruce a nohy.

Po celém hotelu bylo ok chodit v mokrých plavkách, takže uklouznout bylo jen otázkou času.

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Letadlo mělo hodinu zpoždění a už poté nastala katastrofa.

Po příjezdu na hotel jsme měli dostat večeři.

Podotýkám, že zaplacenou.

Večeře byla pouze strouhana mrkev, zelí a maso, které v rezonu nebylo, byly pouze kosti.

Náramky na ruku jsme neobdržely jelikož došly.

Po příchodu na pokoj nikde žádná voda. Po celém hotelu jsme tedy nakonec hladoví sehnali aspoň láhev vody. Jinak po půlnoci už vodu nesežete, můžete třeba chcípmout. Žádný samoobslužný ledničky, s lahvemi vody, rozmístěných v areálech jiných hotelů.

Na snídani v 8.00 pouze omeleta s frontou 40 lidi, párky se zelím a staré buchty. O bagetach na vybití okna nemluvě.

Dopolední snack, který nikdo ani nezmínil, ale je napsaný na ceduli, že má být jídelně, tak není. je to jeden tácek croissantů postavených v lobby baru, který asi za minutu a pul není.

Mistni Občané mají na jídlo vyhrazené svoje hodiny a přesto je personál pouští, nechá předbihat ve frontě, hrabat do všeho rukama a nadávat Evropanům. Dokonce hrozit pěsti. Ne, že bych někdy v Tunisku nebo Egyptě, kapverdach zažila vůbec frontu na jídlo.

Ve všech hotelech v Tunisku i Egyptě jedli místní běžné s námi, stali normálně ve frontě, protože kdyby ne, tak personál zasáhne.

Nikdo z nás neřeší kulturní rozdíly, nebo třeba dost příšerný způsob stolování, protože nikde to neomezovalo naše práva. Až tady.

Na nás už bohužel zbyly jen kosti a jíst je můžeme rukama, protože příbory už nejsou.

Mašiny na kávu jsou nefunkční, nebo se pustí jen vyvoleným.

Solnicky jsou asi 3 na celou jídelnu a v nich už v podstatě jen rýže, žádná sůl.

Jedny párátka u východu pro celou jídelnu a když došly, tak jsem prosila 20 minut, než někdo donesl jeden nový balíček.

Na každou stanici, kde se něco dělá čerstvě (pizza, ryba, palačinky apod., vždy max. 2 takové stanice) si člověk musí napřed někde sehnat talíř. prostě to není jak jinde, že to dají na talíř. Stojíte ve frontě 42 minut s talířem v ruce, a stejně se s ním vruce můžete ve stoje i najíst :-D

V jídelně jsou pouze 2 teplé pulty.

Pult se zákusky je jeden, na příděl, který se rozdá místním a my máme smůlu. A to až potom, co vystojáte drontu okolo celé jídelny.

Jediné ovoce je meloun, když máme štěstí a zbyde.

V jídelně je vždy jen a pouze JEDNA, max 2 přílohy. Lepiva kaše, brambory a nebo brambory nebo brambory - ještě k tomu nedovařené. Nebo tvrdá rýže.

Maso takřka neexistuje.

Například v jídelně jen játra. A venku gril kureci. Po 42minutove frontě jsem dostala maso syrove. Kuřeci. Moc fajn.

Neexistuje večerní snack, dopolední snack, nic.

Zmrzlina nebo něco takového, co je ve všech hotelech běžné, je tady sprosté slovo.

Saláty totálně, nahnié, všechno pokecaný a špinavý.

Češi dostanou zbytky kosti, rozsekané kosti na drobné kousky občas plavaly i v omáčce, žádné ovoce, a dnes už dokonce můžeme jist jen plastovou lžíci, protože jiná se shání těžko.

Můj syn po 5 dnech poprvé viděl u našeho stolu, pro 7 lidi, jeden nůž, a divil se, kde jsem ho vzala. Protože i máslo (sorry - margarín) na snídani si můžeme namazat pouze vidličkou.

Nože jsou prichystane pouze vevnitř u prostrenych stolu, u kterých sedí místní, takže si je musíte ukradnout. Těm se nosí i pití ke stolu, no, Čechům se neodnese ani špína od stolu, když kolem debaras 5x projede a jede dál. Dal k vedlejšímu stolu plných talířů k vyhození od místních.

Poslední kapka byla vystání10minutové fronty na talíř v neklimatizované jídelně, poté 12 minut, aby se člověk dostal k těm přesně 10 kastrolku s teplým jídlem a pak 10 minut s taleřama v ruce čekání na uvolnění nějakýjho místa k sezení.

Děcka se nenajedly vůbec, a to je má kamoška fakt nevybíravý.

Těstoviny fakt hodně ostrý, i když se s tím pral statečně. a jinak bez chuti. druhej druh těstovin ve snackbaru- rozvařený kolínka zalitý moučnou bílou kaší, asi jakože sýrová omáčka bez sýra.

Maso se jediný dalo jíst hovězí, vše v červené omáčce bez chuti. Pak ve snacku hranolky, těžce shnilý a nedosmažený, s ředěným kečupem. jo a ještě spousta toho ovoce na příděl.

Tou spoustou myslím pouze a jenm meloun a to na příděl od krájecího pána.

Co bývá běžné v Tunisku i Egyptě - něco jako dětský kouket, kde jsou řízky nebo plátek masa a hranolky, každý den, tak to tady prostě neexistovlo.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Vybavení staré, což by bylo ok, kdyby bylo čisto.

Ale když je postel celá z kopce a ještě s cizími vlasmi, tak to se nedá. když nefunguje klima, ne proto, že by nefungovala, ale protože je vyplá, protože šetří, tak to je hnus.

Služby jedním slovem příšerné, recepční měl knihu na stížnosti tlustou jak Saxanin kouzelný lexikon.

Pravidelně, minimálně jednou denně nefungovala karta k hotelu. Výtah na dobrý slovo.

WiFi nulové.

K pití normální koktejl jako třeba Mojito nula. Přitom všude to dělají z jejich alkoholu. Tady za 10 TD. Takže jen jejich drinky, 4 konrétní :-D

Služba jídlo ala carte- Tuniská- hrůza, polívka i kostima, obsluha příšerná, když člověk odešel na WC, tak jídlo odnesli pryč, ani jednou nedolil pití atd. Italská uplně něco jinýho, dobrý jídlo, obsluha super.

V barech se snažili, ale pracovali s materiálem a podmínkami, jaké měli.

Úklid a debaras v jídelně opravdu příšerný, při práci si všichni mohli zašít záplatu na pr*eli, protože by to v pohodě stihli.

Špinavé stoly plné zbytků, které nikoho nezajímaly.

Dál to nemá cenu komentovat. Některý personál se opravdu snažil, některý katastrofa - třeba hlavní recepční.

V podstatě jediný, co aspoň trochu fungovalo bylo hodně křičet a trvat na svým.

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Lehátka hodně na husto, ale pláž jinak ok, když tedy nepočítám plážové wc, který se nikdy neuklidilo. a jakože plážový bar, který měl jen 4 druhy nealko, jinak nic

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

Nehodnotím, je to tak všude v Africe, jen snad, že i při výletu na velbloudech, což byla přímo jejich cesta, tak i ta vypadala jako skládka. Ale je to normální. Za 2 km, chůze k nákupům nebyl po cestě ani jeden koš, takže všude byly odpadky, spodní prádlo, bundy apod.

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

Hrůza a hnus. je velmi smutný a dost divný, že cestovky to stále dokola nabízí, takže pokud reklamace nebude uznána, tak podáváme hromadnou žalobu.

Pokud si člověk nebude stěžovat, nic se nezmění.

Toto je hotel tak pro místní, kteří jsou zvyklý, nebo pro nějakou extra low cost mládež, co chce na cestách jednorázově přespat na ubytovně, Jinak absolutně pro nikoho.

A to jsme byli v Tunisku i v hotelích s méně * a vždy bylo vše ok, jak pro děti, tak pro dospělé.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 46
z 101 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

M.her, ing et ing: Wtf - 27. 7. 2024 20:10

Tak proc tam jezdis, cos cekala za par tisic. Nevim kolik ate platili, qle 3 hvezd tipuju tak 12 tis na osobuax. My jsme ted v habibu tunis, 4 hvezdy, ale taky sem od toho necekal zazraky, a cena tomu odpovida. 4 lidi 50 tis. Ale nebudu picovat jak ty. Doporuceni pro tebe: pristi rok nedavej 40 tis pro 4 lidi, ale dej 100tis a jed treba do 4 hvezd spanelsko a budes spokojena. Anebo jinak, nejezdi nikam a bud doma reagovat

Lucie: Re: Wtf - 28. 7. 2024 0:08

Víš o tom ***. Má to u cestovek 4*, a cena 17.000 na osobu reagovat

M.her: Re - 27. 7. 2024 20:14

Pardon za pravopis, pisu z mobilu a bez bryli reagovat

RNDr. Stanislav Búth : Cestování za pár šupů není můj koníček - 27. 7. 2024 21:12

Do ciziny jezdíme od roku 1979. Španělsko, Kypr, Malta, Mallorca, Tunisko, Egypt, ale i Venezuela, Dominikána, Mexiko, Mauricius, Kanáry atd. Jedno vím ale jistě, to, co popisujete, jsem NIKDY nezažil. Než podezřele levnou dovolenou, tak radši budu sedět doma. Za skvělou dovolenou dám klidně i několik desítek tisíc v pětihvězdičkovém hotelu, all inclusive, s výhledem na moře. Že Češi za pár šupů chtějí luxus, je ve světě známé a velmi KOMICKÉ. reagovat

Mirek: Re: Cestování za pár šupů není můj koníček - 28. 7. 2024 13:11

Asi je to proto, že jste RNDr. Lidi, kteří si zaplatí levný zájezd sice nemohou očekávat velký luxus, ale to co je popsáno v článku s cenou nemá nic společného. Tohle nelze očekávat ani pokud by jela zadarmo. Naopak, podobně články mohou mít ve svém důsledku pozitivní dopad na výběr dalších cestovatelů. Ano, možná po světě cestují déle než vy, možná jsem toho i zažil více než vy, ale nokdy bych si nedovolil vaším stylem kohokoliv soudit. Takže možná jste zkušený cestovatel, ale co do kritiky jste nezkušený čechácek... reagovat

Jiří : Re: Re: Cestování za pár šupů není můj koníček - 30. 7. 2024 9:20

Pane Mirku, pana RNDr jste vystihl přesně. Pochlubil se ,kde všude byl a pozuražel méně movité. Toto je čechačstvi, ne ten, kdo si vybere levnější dovolenou a očekává alespoň čisto. reagovat

Lucie: Re: Re: Re: Cestování za pár šupů není můj koníček - 30. 7. 2024 20:45

:-) Bohužel, podle CK je všechno ok, protože oni svu smlouvu dodrželi, protože nás poslali do hotelu a podel delegáta se tam nonstop uklízí, je tam spousta jídla, dokonce wifi je excelentní. Co by jim taky měl tuniský delegát říct? Třeba se po mém dalším vyjádření k reklamaci chytnou za nos a začnou věřit recnzím a stížnostem svých platících klientů, místo jeho řečí... To, že není místo na sednutí, příbory a talíře je naše vina, máme jít na jídlo jindy než ostatní :-D To, že k jídlu nic není není jejich vina, protože oni splnili, ostatní je na hotelu, takže když se hotel rozhodne, tak all inclucive můžou výt klidně celoděnně 3 suchý rohlíky. Něco v tom smyslu mi napsala paí skvělá z cestovky. A na švába, vlasy, nepřevlečené postele při ubytování atd. se úplně v komentáři vybodla a jen si mlela o arabské mentalitě :-D.Jenomže mě nezná..., netuší, že si věci líbit nenechám reagovat

Lucie: Re: Re: Cestování za pár šupů není můj koníček - 30. 7. 2024 20:36

Tutul nehodnotím, to mi nepřísluší, ale jinak podepisuju. čistota v hotelu není o cené reagovat

Lucie: Re: Cestování za pár šupů není můj koníček - 30. 7. 2024 20:36

No.. byli jsme v těchto zemích i v o dost dražších i v levnějších hotelech. Styl života je všude stejný, ale i v těch o dost levnějších mi neběhaly po pokoji švábi a úklid probéhal každý den. Čistota není o penězích, stejně tak není čistota to, že by lidi chtěli luxus.I v nejzapadlejší dědině na Ukrajině dostanete pokoj v malém penzionu komplet čistej a na naš za 50 kč na noc. Čistota je základní lidské právo, obzvlášť ve službách. Je spousta bohatých lidí u kterých se člověk stydí i napít, naopak uchudých kteří nemají skoro co nabídnout, tak je pěkná atmosféra, pohostinnost a extrémní čistota. protože chudoba není ostuda. A tento hotel je prostě špína. lituju celý personál. bez klimatizace,celý don k kalhotách a košili, bez dýška... Uklízečka jedna na patro ... reagovat

Jana: Dovolena - 28. 7. 2024 22:56

Na dovolenou do Afriky letame 2x do roka.Vzdy 4-5*.Samozřejmě rozdíly jsou ale berte na zřetel,že je to jiná kultura,že žijí jinak.Nikdy bych nejela do hotelu ,kterýma míň než 4*.Šetřit se má na správném místě.A taky se člověk nesmí dát!! reagovat

Lucie: Re: Dovolena - 30. 7. 2024 20:27

Tento hotel má ve všech cestovák 4*. Egypt i Tunis (i se 3*) máme procestovaný pravidelně. Toto jsme prostě nezažili. reagovat

Ida: Není to o ceně - 30. 7. 2024 20:12

Já tedy byla ve zmíněném hotelu loni taky a byl to přesně takový humus jako je popsáno v recenzi. Naštěstí jsem ho brala jen jako ubytovnu , ale velká většina autobusu, co tam opravdu žila a jedla skončila v nemocnici. O pár měsíců dříve jsem byla v hotelu o pár set metrů vedle , cena téměř totožná a standard o 10000%lepsi Tento hotel je vyhlášený tím, že je pro místní a personal tedy o evropana nezavadí. A jídlo fakt nedávají ..mistňáci mají plné talíře a vy se doprosujete kousku pizzy pro dítě. Po prvním dni už jsme chodili jíst ven do města. Přijeli jsme na tento hotel s 3 letou dcerou ve 3 ráno a nikde nebyla k sehnání kapka pitné vody.. to mi přišlo asi jako nejhorší. reagovat

Lucie: Re: Není to o ceně - 30. 7. 2024 20:49

Ano, všechny recenze mluví podobně, naletěli jsme všichni, ale pro některé jsem chudej rozmazlenej debil :-D Jako ubtovnu by to brát šlo, ale těžko s cizím povlečením a šváby v pokoji-) Kdyby bylo vše ok, ta na jídlo kašlu a vůbec to celý neřeším. Ale spát s cizími vlasy v posteli a se švábem v koupelně je humus. Děkuju, že jste potvrdila, že si nevymýšlím ♥ reagovat

Lucie: Re: Není to o ceně - 30. 7. 2024 20:50

Ano, všechny recenze mluví podobně, naletěli jsme všichni, ale pro některé jsem chudej rozmazlenej debil :-D Jako ubtovnu by to brát šlo, ale těžko s cizím povlečením a šváby v pokoji-) Kdyby bylo vše ok, ta na jídlo kašlu a vůbec to celý neřeším. Ale spát s cizími vlasy v posteli a se švábem v koupelně je humus. Děkuju, že jste potvrdila, že si nevymýšlím ♥ reagovat

Lucie: Re: Není to o ceně - 30. 7. 2024 22:24

Ano, všechny recenze mluví podobně, naletěli jsme všichni, ale pro některé jsem chudej rozmazlenej debil :-D Jako ubtovnu by to brát šlo, ale těžko s cizím povlečením a šváby v pokoji-) Kdyby bylo vše ok, ta na jídlo kašlu a vůbec to celý neřeším. Ale spát s cizími vlasy v posteli a se švábem v koupelně je humus. Děkuju, že jste potvrdila, že si nevymýšlím ♥ reagovat

Ilona Šilhanová : Dovolená - 31. 7. 2024 10:52

Je tolik krásných evropských přímořských destinací, proč do Afriky? reagovat

Zkušený cestovatel: Jeli byste do ubytovny v Jirkově ? - 1. 8. 2024 19:02

Po absolvování +65 hotelů (všech kategorií) na 4 světadílech a bezpočtu přenocování v hotelech, penzionech a dříve i ubytovnách v ČR a SR nemám problém věřit všem špatným zkušenostem autorky recenze. Stále mne ale udivuje hrozná naivita, nesoudnost a v podstatě i vlastní hloupost mnoha dovolenkářů.... Tunis je dnes chudší arabská země - volba ubytování v kategorii 3* je asi totéž, když v Ústeckém kraji zvolím ubytovnu, jenž je z 90% trvale obsažena Romy (pro nás to jsou také 'mistni'). Tak proč proboha očekáváte, že v zemi s výrazně nižším HDP, výrazně odlišnou kulturou a též zdravotnictvím, vč. hygieny, to bude lepší ??? Když už máte na letecký zájezd, nemůžete si za 1-2 USD koupit balenou vodu na letišti ? Opravdu si myslíte, že hotel 3* zajímá, že má nějaké české letadlo zpoždění a bude kvůli tomu v práci držet kuchaře, číšníka a další - kdo je zaplatí ? A program All Incl. není servis 24/7 - v některých 5* existuje nonstop servis pro nápoje, ale třeba v Mexiku jsem to měl uvnitř areálu skoro 2 km k tomu otevřenému baru. Tak propříště více soudnosti při výběru - ani u nás doma si nevybere pro večeři nádražní nonstop bufet.... reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání